Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har tre barn, hvor mange dager har vi krav på i året. Greit å vite når jeg snart starter i jobb igjen etter permisjonen. Noen som vet?
Gjest Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Da har dere rett på 15 dager hver. Jeg har to barn og syns det er ganske meningsløst at det er samme antall dager om man har 1 eller 2 barn...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 og 3 og 4 barn ;-) 15 dager hver er maks man får (med mindre barnet er kronisk syk), og da spiller det ikke noen rolle om man har 3 barn eller 8 barn, det synes jeg er litt snålt. Noen jeg kjenner har 5 tette barn i alderen 2 år til 9 år, og de sliter litt med "bare" 15 dager hver.
Kamomille Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Synes egentlig at det er ganske fantastisk at vi bor iet land hvor arbeidsgivere må betale oss full lønn for å være hjemme med syke barn i 10/15 dager HVER. Ikke mange andre land hvor man får det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå