seigdama...og 4 små... Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Skal på uformelt julebord i kveld der de fleste ikke pynter seg så mye. Har en rød eller flaskegrønn tunika jeg har tenkt å bruke, med svarte grove tights. Så er det skoproblemet... Jeg har veldig lite sko. Har brune skinnstøvletter, ikke så veldig høye med flate hæler. Nette på foten. Blir det helt feil??
Gjest Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Det går nok bra =) Du er sikkert nydelig uansett! Kos deg!
seigdama...og 4 små... Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 Oj, det var fine ord, tusen takk:-). Var opptatt av mote og å se bra ut før, men etter 4 barn......Har ikke tid eller penger.. Synes de brune støvlettene er så tøffe, fikk de i bursdagsgave av mannen. Har problemer med å finne klær de passer til. Enklere med svarte.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Jeg var også på uformelt "julebord" i går. Det første som sjedde når vi kom var at vi alle fikk tredd på oss hver vår sombrero! Ikke så nøye hva man hadde på seg da gitt... he, he. Og brune støvletter høres helt fint ut!
seigdama...og 4 små... Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2010 He,he, dette er ikke et sånt julebord nei, men det hørtes artig ut! Er en litt kjedeligere gjeng jeg skal på julebord med, men det blir nok koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå