kul 2 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg mener at han kan få nå til jul, han ble 3 år i oktober. Mannen mener dette er altfor tidlig. Tror grunnen til at han syns det er for tidlig er fordi han ikke rekker fram til pedalene på trehjulsykkelen sin, men dette er et monstrum av en trehjulsykkel, så er ikke enig. Han er veldig flink motorisk og 1 meter høy. Sykkelen kan jo ikke brukes før til våren uansett, så skjønner ikke hvorfor han ikke kan få nå?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 vesla skal få til våren, hun var 3år nå i August. vi tenkte egentlig å kjøpe nå i sommer som var men vi tok henne med til butikken å prøvde, hun hadde ikke sjans til å klare å sykle på den så derfor ventet vi. hun er litt liten i vekst. nærmer seg vel kansje 1m nå.. hun er også veldig flink motorisk men var rett å slett for kort til slik sykkel i sommer, så jeg ville tatt han med i butikken å prøvd
wirre;o) Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Snuppa her fikk i august. Hun ble 3 år i februar. Det går kjempefint. Kjenner foreldre som har droppet trehjulssykkel og kun kjøpt tohjulssykkel, med gode støttehjul, da barna var ca 2 år gamle.
lille sprelle Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 vi kjøpte i våres vi snupp blir tre over jul. Har ikke brukt den så knakende mye i sommer av ulike årsaker. Er han 1 meter så er det ikke noe problem.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Min 3-åring sykler på tohjulssykkel med støttehjul... Hvorfor ikke kjøpe nå? han kan jo ikke få til bursdagen akkurat... Da må han vente lenge på å bruke den.
2tal Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Vår fikk 2hjulssykkel til 3årsdagen sin. Den ble brukt mye fra første stund.
Gjest Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Da de var ca 3 år (med støttehjul) Fikk større sykkel uten støttehjul da han var ca 5,5 år.
mamman til to gutter Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Det er vel mange sykler med 2 hjul som er lettere å nå pedalene på enn 3hjulsykler.
Ladybug~N&E Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 min eldste fikk når han var rundt 2,5år.
Gjest Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 2 og et halvt! Syklet uten støttehjul året etter =) før han ble fire! Mellomste fikk arve eldste, så han brukte den fra ca samme tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå