Gå til innhold

Apropo; menn med gjeldsproblem...min mann har særkullsbarn, og gjeld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler på en måte at de med særkullsbarn er overrepresentert i denne problematikken. Leser ofte innlegg her inne om mine, dine og våre barn der han har hatt gjeld.

Er det bare innbillning, eller er de overrepresentert_

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde over 100.000,- i gjeld, lever over evne og har tre særkullsbarn. Gitt hvem som ordna opp i gjelda hans?

Skrevet

Mannen min har stor kredittkortgjeld, men ingen særkullsbarn.

Skrevet

For noen år siden var jeg sammen med en mann som hadde et barn som var på mitt barns alder. Etter at vi flyttet sammen fant jeg ut at han hadde skjult gjelda si for meg. Jeg spurte han mange ganger om han hadde gjeld før vi flyttet sammen, men han sa nei.

Han løy og jeg fant selvangivelsen hans+ masse brev fra banken osv. Han hadde neste 1 mill i gjeld(forbrukslån og kredittkort). Når jeg spurte hvordan han hadde klart å fått så mye i gjeld, forklarte han at det var dette han og eksen levde på etter at de fikk barn(de var unge og hadde dårlig råd). Jeg holdt på å spy og for å si det sånn er jeg glad for at jeg kastet han ut. Jeg kune jo vært dum som et brød og beholdt han, og hjulpet han..øhhhh...der gikk grensa for å si det sånn. heldigvis rakk jeg ikke å få noen barn med han.

Problemet her var at for det første løy han til meg i over 2 år. For det andre så må du være ganske dum i hodet når du klarer å opparbeide deg en slik gjeld, så jeg så ingen grunner til å bli hos en slik mann. Dum og løgner.. nei takk, du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...