Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg skal ut og fly når jeg er 35 uker på vei. Har bekkenløsning, selv om jeg kommer meg fint rundt omkring (30 uker på vei nå) så er det ikke mye som skal til før det begynner å verke. Kan jeg gå ombord i flyet sammen med de som reiser med små barn tro? Så jeg slipper den verste trengselen og å stå lenge i kø når jeg er høygravid? Bør dette isåfall avklares på forhånd? Har reist mye med fly, men aldri som gravid...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Går du på krykker er dette ikkje noko problem. Om ikkje, så spør i gaten. Dei brukar å vere veldig greie med oss med mage. Helsing ei som flyr masse, i veke 32
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Har bare opplevd at de prioriterer barnefamilier og gravide først når det er langflygninger ala over atlanteren.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 De med små barn prioriteres ikke lengre ved flyavganger har jeg opplevd. Må inn sammen med røkla.... Men dersom du f.eks. bruker krykker eller har andre "funksjonshemminger", kan du ta kontakt med personalet ved gaten slik at du kan få komme inn først. Du må da regne med 100 medpassasjerer som står og tripper, men DRIT i DET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå