Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Nei, i så fall kun for en kort stund, på vei til butikken f.eks.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Tror det tar 15-20 min å gå dit vi skal. Hun sitter i vogn. Er det for lenge?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article533377.ece
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Såpass må man kunne tillate seg. Et nødvendig ærend er et nødvendig ærend. Kan jo ikke bure seg helt inne i ukesvis heller.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Enig med hu over her. Jeg har ikke vært ute med vesla her på 1 1/2 år på snart 2 uker, men det er jo fordi hun også har hatt sånn hoste og vært forkjølet. Så vi har koooset oss inne med kakao, boller og baking
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 spiller ingen rolle hvor godt du kler på henne eller om hun sitter i vogn.Det er å puste inn så kald luft som kan være farlig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Må man på butikken, så må man. Folk overlever i Finnmark og på Røros også, uten at de sitter inne og glor hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 de er ute i barnehager i -15! herregud slutt å være hysteriske!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Skal se hvor hysterisk du anonym 10:33 blir om barnet ditt har fått forfrysninger eller noe Vi er ikke hysteriske, men vi har vett
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #12 Skrevet 3. desember 2010 Kommer jo litt an på hvor mye vind det er. I barnehagen til jenta mi er de ute i -15 så lenge det ikke er vind. Hvis det er mye vind ville jeg vurdert å droppe butikkturen hvis det ikke er veldig nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #13 Skrevet 3. desember 2010 Du kan jo legge ned ungen i vogna og dekke litt til med ullteppe, ikke over hele åpningen da. DA vil jeg tro lufta er grei nede i vogna.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #14 Skrevet 3. desember 2010 Hehe, jeg ble ikke så veldig mye klokere her inne egentlig, men jeg tror vi holder oss inne :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 jeg jobber i barnehage og gjort det i mange år, og vi er ute i -15 , så jeg vet at barna får ikke forfrysninger av å være ute i -15, så sant det ikke er stiv kuling, da skal de ikke ut! Og de må bevege seg, ikke "lov" å sitte stille over lang tid. Så en tur i vogn til butikken er ikke farlig! Dropper noen det pga -15 , vil jeg kalle det å være hysterisk! Trur ikke du har så mye vett selv jeg, du kan tydeligvis ikke noe om dette!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 Det vet du ingenting om. Du er blottet for kunnskap om forfrysninger. Om ikke du har lagt merke til dem, så har nok barna selv og foreldrene gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå