Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Eva?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint! Ville valgt det selv!

Skrevet

Synes også det er kjempefint. Uprentesiøst, rent og ganske internasjonalt.

Skrevet

det er nydelig! vi skulle egentlig bruke dette selv. vi skulle oppkalle datteren vår etter min manns avdøde mor. det var klart helt til slutten men så klarte han de ikke alikevel... det blei nøyaktig samme navn som moren hans, og å se datterens navn på morens gravstøtte blei for mye.

 

men det er aboslutt nydelig! det er kort, men sterkt og står utrolig godt alene!

Skrevet

Et flott sterkt og enkelt navn!

 

Skrevet

Nydelig! Vår datter heter det :-) Men la det stå alene, ikke lag dobbeltnavn, da mister det "lettheten" sin.

Skrevet

Synes det er veldig fint, dessverre er det "opptatt" i vår familie ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...