Gå til innhold

Hvordan er det med liv i magen nå?


gulda

Anbefalte innlegg

Sist kjente jeg liv så veldig sent. Nå har jeg faktisk begynt å kjenne litt innimellom. Måtte spørre litt, for var usikker på om det var slik det var tidlig. Nå kan jeg av og til kjenne et lite dunk, men fordi jeg glemmer litt at jeg er gravid, så reagerer jeg bare på hvor urolig magen er, før jeg kommer på at det jo faktisk er en levende baby der, he he. Gleder meg masse til det blir tydeligere, oftere, og jeg kan kjenne det på utsiden.

 

Hvordan er det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjent liv en stund. Men først nå vi kjenner det utenpå :o) Er 18+1 i dag. Her sparkes det dagen lang, aldri rolig der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg kjente liv ganske tidlig forrige gang, men denne gangen har jeg nesten ikke kjent noe fortsatt... Er 19+1 idag.

Var på UL igår, og jordmoren forklarte meg at morkaka ligger foran, og at jeg derfor ikke kjenner så mye. Forrige gang lå morkaka bak, og det mente hun var stor forskjell på hvor mye man kjenner.

Har kanskje litt med hvor aktiv den lille er også.....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner liv hver dag, utroliggodt å få den bekreftelsen:) tror det må bli en dansejente eller karategutt:D

Er i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra starten av uke 16 har jeg kjent liv hver dag. Er visst ganske tidlig til å være førstegangs. Gleder meg til det kjennes fra utsida også slik at den blivende far også får ta del i det. Jeg bruker å kjenne det til nesten faste tider. Rundt 10 tida på formiddagen dersom jeg har en rolig dag på jobb og ny runde i 7-8 tida på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begyne så smått å kjenne liv i slutten av uke 15 .er nå ca 16-6 å kjenner noe litt heiletiden .ikke på utsiden .kjempe morsomt å endelig kjenne noe selv om det er vagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...