Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til den lille?


har4barn

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å se på og handle babyutstyr, men som kommende fembarnsmor er det begrenset hva jeg trenger:)

Koser meg med de tingen jeg må ha.

Jeg har kjøpt Voksi Urban (knerten), adapter til babyjoggervogna så vi kan ha bilsete på + at jeg skal kjøpe babybagen til.

Har også plukket med meg to pysjer og ett sett med body og bukse.

 

Vil så gjerne handle mer:):):):)

Hva har dere handlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

signerer denne,jeg elsker også å kjøpe babyutstyr!!!=) hehe men da vi venter nr 3,så trenger vi ikke så mye nytt vi heller =P men jeg har kjøpt nytt stellebord,3 plagg me nye klær og en ull dress og 2 par sokker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger heller ikke så mye nytt selv omjeg gjerne skulle dratt på handletur. Vi skal kjøpe nye henteklær, ny madrass til vugga og stellebord. Utover at vi selvfølgelig også trenger bleier og smokker og slikt blir det ikke mye shopping på meg denne gangen. Trenger nok kanskje noen nye bodyer og slikt, men kjøper ikke noe før jeg ser hva vi får i barselgaver. Vi har det nødvendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjøpt så mye egentlig, selvom jeg gjerne skulle ha gjort det... har en gutt fra før så klær har vi en del av, men det er en del ting som trengs, men siden det er en liten mars gutt ser vi først hva som kommer i julen og deretter handler på salg...

 

det som er handlet hittil: ett sett fra H&M med body, pysj, lue, en liten smekke, t-skjorte og bukse til 199,- pluss at far har handlet en tigergutt jakke og tigergutt bukse.. og tre par strømper i str 1-2 mnd.

 

det som skal handles etter jul er barnevogn, bilstol, badekar..

 

sprinkel seng har vi fra forrige så den tas bare frem igjen...

 

også er det vel masse småting som vi har fra før som bæresele, og babycall og diverse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V har kjøpt stellebord og barnevogn, og noen bodyen å slikt som man har kommet over som man bare måååå kjøpe:P

Ellers så vet jeg at vi får noe babyutstyr i julegave, så tenker jeg at vi handler resten på januarsalget:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kjøpt noen ting ennå, tenker heller på å bli ferdig med julegavene før jul....

Men det eneste vi trenger, er babycall og bilsete, ellers så har vi alt fra forrige jente. Men til henne så kan vi bare pøse på med rosa og lilla klær alt hun ønsker, siden vi får brukt det på nestemann =)

Men forrige gang husker jeg at jeg begynte tidlig med alle innkjøpene, og det som ikke var klart da hun ble født, fikk vi til jul 2 mnd etter ( født 31 okt... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt inn noe av det store.. blir dyrt å ta alt samtidig. Dette er første barnet, så trenger jo en del. Har funnet frem masse flott babytøy jeg brukte da ejg var liten da =)

 

har kjøpt brio go i sverige, billigere der!

stellekomode fra cam også salg =)

en sang spilledåse i rosa fallt pladask hehe.

Litt bodyer og smått... trenger vel noe sokker og en stømpebukse, ellers i boks med klær, et par innejakker også kanskje..

 

Ellers mangler jeg seng, men har en arvevugge så srtesser ikke med det. Begynner å bli litt orden sakte, men sikkert. Nå tar jeg resten etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Elsker også å se på og å kjøpe babyutstyr...men har ennå ikke kjøpt noe!

 

Har ikke så mye å shoppe siden dette blir nummer 5 i rekka.

 

Nytt lammeskinn trenger vi siden nr 4 bruker sitt i vogna og akebrettet. Tenker på å kjøpe en nøstebarnpysj, men tror det må bli etter fødsel.

Vil gjerne vite hvor stor pysj h*n trenger.

Skal strikke en heldress i hvitt og beige, må bare bli ferdig med jula først.

Også må vi ha ny vogn. Vogn holder jeg på å ordne med nå, har kommet over en kjempefin bruktvogn på finn. Regner med å bruke sportsdelen til snuppa frem til babyen blir født, så da føles det ikke sååå tidlig å kjøpe inn vogna. ;-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil handle masse hehe :D Har kjøpt inn en del bodyer + sparke bukser, masse sokker, lue, 1 snekkerbukse, 1 dress . men er så usikker på hva jeg trenger og eventuelt hvor mye siden jeg har termin 5 mars og har fått beskjed om å kunne forberede meg på at min lille jente kan komme noe tidligere er så redd for at de små skal fryse jeg da , men er vel ikke vits i å kjøpe en hæv av klær som hun rekker kun å bruke a 1 gang før det blir for lite ? noen som har noen gode råd/ liste på sånn ca hvor mye man trenger av det og det de første mnd på en slik årstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe ennå, men må ha ny bilstol. Venter til januar.

Så må vi venter til etter den lille kommer for å se om alt det rosa tøy fra storesøster skal brukes eller gis bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo alt etter førstemann, så vi trenger ikke noe særlig nå. Vi har kjøpt en ny babygym og en egen bamse til lillebror. Ellers trenger vi lammeskinn til EasyGrowposen og jeg vil ha forlenger til vogna, og så trenger vi et par helsetepper siden de to vi kjøpte til storebror er koseteppene hans. Føles egentlig veldig deilig å ha alt i hus denne gangen og slippe alle innkjøpene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...