Gå til innhold

Hvem er foreldrene til Oliver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en sønn any day now, og vurderer å kalle han Oliver.

Vet det er et poppisnavn, men det er jo så fint...

Hva synes folk om navnet? Hvordan er foreldrene til Oliver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner faktisk foreldrene til Oliver, og de er fantastisk koselige mennesker:)

Liker ikke navnet så godt, men hver sin smak. Du liker sikkert ikke navnet til mine barn heller:)

Skrevet

Jeg vet om noen som er foreldre til Oliver. Far en snill, morsom og flink. Mor er også snill - men har veldig bastante meninger. En smule perfeksjonist.

Skrevet

Vi har en Oliver,nydelig gutt,selvfølgelig :)

Vi er utadvente,sosiale mennesker.Greie jobber,fint hus,rundt 30 år!

Skrevet

I og med at Oliver er et veldig, veldig vanlig navn, kan hans foreldre være hvem som helst. Men hvis du kaller sønnen din Oliver nå, vil jeg tro at foreldrene til Oliver har litt dårlig fantasi?

Skrevet

jeg har en fire år gammel Oliver. Når jeg valgte navnet trodde jeg at vi stod i fare for å velge et litt risikabelt navn. Kanskje litt for spesielt og gammeldags - hehe, så feil kan man ta ;)

Her er Oliver en utrolig spesiell og nydelig liten gutt med en herlig personlighet.

Mammaen og pappaen har god økonomi er gift og har to andre barn i tillegg. Kjenner både mennesker som er veldig rike og folk som er midt på treet eller som ikke bryr seg så mye om utseende på hus O.L.

Vi er også vedig sosiale og trivelige folk :)

Lykke til med navnevalg. Jeg synes Oliver er et aldeles nydelig navn men som desverre har blitt brukt litt for mye!

Skrevet

14.17 igjen her... Må forresten få sagt at Oliver her i hus snart fyller 5 år!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...