Gå til innhold

Jeg blir så provosert....GRRRR!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bt.no/forbruker/utdanning/Gaar-inn-for-aa-legge-ned-skoler-1205753.html

"Hylekor", "som vanlig bare de som sutrer som uttaler seg", men kommer de med ett eneste jæ*** argument FOR disse endringene, et som er valid altså...? NEI! Har de en eneste gang faktisk svart FAU'er, foreldre, rektorer og andre på hvorfor med noen konkrete argumenter? NEI! Gidder de møte opp på markeringer osv, og uttale seg? NEI! Er det demokrati og så til de grader velge bort folkets røst og nekte å svare dem på deres spørsmål? NEI!

Så står det at man jo være med hele veien, vi har hatt gooood tid på oss. Ehhh...NEI! Forslaget kom midt i sommerferien i år. Det tar tid å lese den grundig, forsøke å sette argumenter opp mot hverandre, finne ut hvordan man skal gripe an saken. Egentlig skulle høringen være allerede i oktober, det gir foreldrene 3 lusne måneder på å moblisere seg og forberede seg. Heldigvis ble det litt utsatt, selv om det ikke var nok. Og vi har da virkelig vært med på alt, alle høringer, alt! I tillegg har vi hatt demonstrasjoner, fakkeltog, oppgåing av livsfarlig potensiel skolevei, funnet ut at de baserer seg på gale prognoser uten ett eneste svar på hvorfor osv, men vet dere hva??? DE (posisjonen) har ikke giddet å stille opp en gang, og i tillegg har media nærmest glimret totalt med sitt fravær til tross for gjentatte invitasjoner slik at mye av arbeidet nærmest har vært forjeves. Og da blir vi beskyldt for og ikke ha engasjert oss nok? Å dra til hel***!!!

Sorry, dagens sinnatagg fra meg!

Dere bergensere her inne! Oppfordrer dere til å sette dere skikkelig inn i dette og ha det i bakhode ved neste valg. Jeg vet dette er en babyside, men når løvemammaen våkner i en, så kjemper en med alt man har av midler, og her er det mange som kikker innom!

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Fres i vei du .-)

Hvordan gikk det med middagen i går?

Skrevet

Den ble nydelig, faktisk den beste middagen jeg har smakt på lenge (noen gang?), til og med mannen som ikke bruker å si så mye roste den ved annenhvert tygg ;-) Herlig soppstuing og kjøtt som faktisk smetltet på tungen...mmm...

Skrevet

Skjønner godt du freser...

Her i vårt nærmiljø skal legge den den mindre lokale skolen tross sterkt oppmøte og protester og argumenter for å beholde. Det er dessverre for kostbart så de vil heller bygge ut en skole som allerede er stor for å omplassere barna.

I tillegg litt lengre innenlands legger de ned eneste barneskole i nærmiljøet som sender barna fra 1. til 4. klasse på busstur i førti minutt for å komme til nærmeste skole :(

Skrevet

Det er helt utrolig at de får seg til det. Ja, jeg vet kommunene må spare penger, men er det virkelig nødvendig å ta dem fra barna da?!? De er jo fremtiden vår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...