Gå til innhold

Auuuu orker ikke mer smerte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en kraftig infeksjon rundt den ene visdomstannen min. Det verker hele tiden, den er hoven, det kommer masse puss ut av den, og jeg har fått større og vonde lymfeknuter i kjeven og vondt i halsen :( det gjør så vondt at det hemmer meg fryktelig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeh, tannlegen, event tannlegevakt hvis det er lettere å få akuttime der eller?

Skrevet

Ser det er noen som har svart, men får ikke opp svarene! Kan noen kopiere de?

Skrevet

Glemte å skrive at jeg har vært hos tannlegen, og skal operere ut tannen , men kan ikke gjøre det før den har roet seg. Og jeg går på 3 antibiotika kuren nå, men de virker ikke. Og jeg spiser smertestillende hele tiden ! Uten at det virker! Kan ikke lukke munnen helt igjen, pga da tygger jeg på det vonde tannkjøttet der bak i. Noe annet jeg kan gjøre for å bli kvitt en infeksjon kjapt?

Skrevet

Altså tredje kur, ikke 3 samtidig.. Klarer jo ikke å skrive eller tenke skikkelig når det gjør så vondt! Hi

Skrevet

Uff,du har min største sympati.Slik betennelse er skikkelig vondt.Kom deg til tannlegen og få deg noe medisin mot betennelsen.

Det hjalp meg da jeg hadde slik betennelse.Riktig god bedring!

Skrevet

Ja jeg har aldri hatt så vondt før:( har fått medisiner, men de virker ikke :(

Skrevet

Been there ... Opplevde at isposer på kinnet nesten fungerte bedre enn smertestillende. Demper hevelsen godt. Lykke til!

Skrevet

ÅÅååå jeg føler med deg. Tannpine er den verste form for smerte.

Har du fått resept på noe sterkere smertestillende? Er jo utrolig vondt å bare gå sånn!

Skrevet

Ja har fått sterke ibux. Men de hjelper ikke. Måtte få ny akutt time og tømme ut mer puss og skylle. Og fikk konstatert halsbetennelse etter spredning fra tannen :(

Skrevet

Tror nok jeg hadde tatt kontakt med legevakta for å få bedre smertelindring, rart ikke tannlegen har hjulpet deg med det. Kanskje du må ha en annen type antibiotika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...