Gå til innhold

Stryker dere penklærne til mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må han gjøre det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ordner klar dressen hans og stryker skjorta. Er en av godene han har for å betale lønna mi når jeg er hjemmeværende.

Skrevet

jeg gjør det.. hvis ikke blir det ikke gjort.. :)

JEg tar det jo med da jeg tar duker og div. lar ikke klæra hans ligge igjen.

Skrevet

Ja, det gjør jeg, for jeg er mye flinkere til å stryke enn han. Her i huset fordeler vi jobbene etter hvem som er best til å gjøre noe, ikke hvem som eier det som skal gjøres noe med ;-)

Skrevet

Jeg har en mann som har et naturlig talent for husarbeid og ikke minst et barnetekke av de sjeldne, veldig heldig der altså. Jeg hater å stryke, liker det virkelig ikke, men mannen får faktisk nesten sammenbrudd av det. Det er ikke ofte han er på grensen til å kaste ting veggimellom og bryte ut i hysterisk banning, men stryking er den ene tingen som kan tippe ham over kanten. Derfor stryker jeg for ham de få gangene han må ha noe strøket. For alles del ;-)

Skrevet

Som regel er det jeg som stryker alle sine penklær her i huset. Ser ikke helt poenget med å ikke stryke mannen sitt når jeg alikavel stryker både mitt og barnas. Av og til er det han som stryker alt.

Er foresten han som er flinkest, for han er så nøye når han holder på, men herregud han blir jo aldri ferdig. Hehe.

Så derfor skyndter jeg meg å ta det før han rekker :D:D

Skrevet

Det er ingen automatikk i at jeg stryker penklærne hans nei, jeg har for mye annet å tenke på til å i det hele tatt komme på at klærne hans må strykes. Men spør han meg om jeg kan gjøre det, så gjør jeg så klart det, null problem.

Hvis han derimot FORVENTER at jeg skal gjøre det, da skjer det ikke :)

Skrevet

Jeg gjør absolutt alt av husarbeid. Stort sett jeg som henter ved, og klipper gress. Rydder bort rot etter han (ute og inne) hele tiden. Han skulle på fest alene nå, så det var bare hans klær som skulle strykes. Ikke særlig populært her i huset at han skulle gjøre det selv nei...

HI

Skrevet

Jeg hater å stryke så stryker kun på veldig fin forespørsel :P

Skrevet

Det gjør han helt frivillig selv. Han er så nøye at hvis jeg hadde gjort det for han, så hadde han mest sannsynlig gjort det selv etterpå for å bli fornøyd. Heldigvis stryker han også barnas klær og evt mine når han først holder på.

Skrevet

Nei det gjør han selv. Han stryker gjerne ungenes også om det er noe som må strykes. Men det er som regel kun til 17.mai og jul.

Jeg stryker minst mulig og kjøper klær som ikke må strykes.

Han må stryke flere ganger i uken siden han bruker skjorter på jobb.

Skrevet

Nei, jeg er helt udugelig på det området!

Han stryker både sitt og mitt. Jeg kjøper primært "strykefritt" og bryr meg ikke så mye om skrukker på tøyet. Det synes han er skikkelig sløvt og kaller meg for "slaur"....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...