Silja FullFres McQueen Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Har ei katte som tydeligvis har tisset inne... I et hjørne på stua.. *argh* Har vasket og vasket med både grønnsåpevann og salmiakkvann, men kjenner lukta er der enda.. Hva i all verden skal jeg gjøre for å bli kvitt den?? Noen med gode tips?
camilla^ Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 ALDRI salmiakk!!!!!!!!!!!! Salmiakk reagerer med kattepiss, hva og hvorfor vet jeg ikke. Strø over pepper og la det ligge enstund. Vask med vanlig vann og såpe, gjenta det gjerne om det ikke forsvinner.
Libido- Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Lura =) Salmiakk gjør det bare mye værre. Du må bruke mild såpe. Jeg synes bare grønnsåpe og litt zalo tar bort all lukt. Men når de skvetter inne "sprayer" de som regel og det er lurt å vaske i en større radius enn der man tror det er.
Jojo x3 Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Her er det noe rart....Jeg har svart på innlegget, men det vises ikke, ser bare at det står 5 svar, men kan bare lese 2. Samme for deg? Jeg skrev iallefall om urine off som skal fjerne lukt og som en får kjøpt på dyrebutikk. Sorry om jeg repeterer meg.
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2010 Fant ut at salmiakk minner kattene om pisslukta, så det får de bare til å pisse mere... Men fikk råd om å prøve biotex, så jeg gjorde det. Trooor det funka hvertfall.
*Nøtta* Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Om ikke Biotex'en funka ,så prøv med grånnsåpe og eddikvann. Bland 50/50 med såpe og eddik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå