Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Er en fersking! Noen som har tips ang. hva man kan skrive om? Er litt blank:) http://iselinfagereng.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 De færreste er gode nok til å kunne skrive på oppdrag. Personlig synes jeg det er rart å opprette blogg uten å vite hva man vil bruke den til. Dette må du finne ut av selv. I mellomtiden kan du ta en titt på min: http://melivetpaaslep.wordpress.com Forøvrig: Gratulerer med blogg!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Vær så snill, ta vekk bildet fra headeren, eller klipp det ut ordentlig. Det så helt grusomt ut.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Synast kanskje det er litt for ulikt innhald i innlegga? Fyrst dyrevern og så shopping - blir litt forvirrande. Men no når det fyrst er ein bloggtråd her, nokon som vil gje meg tilbakemeldingar og....? hjarterom.blogspot.com
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 hjarterom.blogspot.com : Utrolig fin header du har på bloggen din:-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Tusen takk Ikkje så vanskeleg å lage en sånn header med Picaza.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal få skjært ut bildet ordentlig..:s Men skal prøve å finne ut av det.. Var litt vanskelig.. Tenkte å bruke bloggen som en slagt offentlig "dagbok" eller noe jeg? Er det ikke det en blogg er, eller har jeg missforstått? hi
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 er det en hellig birma du har Iselin?? jeg har en kattunge der faren er det. mora er vanlig huskatt.. men de har vært innekatter i mange generasjoner på begge sider da lille pusen min er helt lik en birma på alle måter.. bortsett fra fargene. men lynnet og anatomien hans har han fra faren sin ja
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #9 Skrevet 2. desember 2010 Den var skikkelig fin og koselig:-) Morsomt innlegg var det også! Til HI: Klart du kan bruke bloggen din til hva du vil og det trenger ikke være en "tema-blogg". Skriv om det du vil skrive om og så leser de som ønsker det. Ingenting er bedre enn at folk gjør som de vil;) Men du kan kanskje få noen til å hjelpe deg med header`n? Den var litt traurig.... (bare ett tips;) 00:28
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #10 Skrevet 2. desember 2010 Ja, jeg skal fikse på headeren:) Så snart jeg finner ut av det! Nei, han er ikke en hellig birma, men en ragdoll:)) Nydelig, nyydelig pus<3 hi
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #11 Skrevet 2. desember 2010 En blogg er opprinnelig dagbok på nett. Bruk den som det, hi, ikke noe galt i det. Skriv som i dagbok, det som faller deg inn og opptar deg, men ikke glem at hvem som helst kan lese det dersom du ikke legger inn begrensninger. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #12 Skrevet 2. desember 2010 ja han var nydelig!! jeg har ikke peiling på katter egentlig.. dette er min første.. har hatt hunder før da.. men da må de rasene være VEEELDIG like!! synes nesten det ikke er noen forskjell jeg.. bortsett fra størrelsen kanskje? for birmaen er jo relativt stor..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #13 Skrevet 2. desember 2010 hehe. leste litt om ragdoll nå er ikke så rart de er like da.. siden den er avlet med birmaen som "far" i rasen hehe
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #14 Skrevet 2. desember 2010 -Ragdollen har en mer silkeaktig pels enn birmaen, fordi den ikke har så mye underull. Pelsen er lettere å stelle. -Birmaen har en helt annen profil enn ragdollen- Birmaen skal ha romersk nese, ragdollen rett med en knekk i den øverste delen. Birmaenss nese er kortere enn ragdollens. -Ragdollen blir større enn birmaen, og ser kanskje ikke så uskyldig ut - Man får flere varianter innenfor ragdollen enn man får med Birma (Bicolour CP,mitted) mens fargene på birma og ragdollen er de samme (De fleste fargevarianter er nå godkjente) -Ragdollens hale er lengre enn birmaens -Birmaens øyne er mindre enn ragdollens - Ragdollen passer bedre som innekatt da den skal være roligere - Gemyttet er ganske likt, men hellig birma kan være mere aggressiv enn ragdoll. -Birmaens hodefasong er annerledes enn ragdollens, det skal være hjerteformet, mens ragdollens hode skal være bredt med modifisert kileform.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 takk det var interesant å lese! suuuger til meg ny lærdom hver dag
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 Det er bra:) Men begge katterasene bør holdes som innekatter da de er lite egnet ute.. ( med mindre du bor langt unna trafikert vei) Ellers bør du ha stor luftegård til dem;) Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #17 Skrevet 3. desember 2010 takk takk min er innekatt han har bare vært ute et par turer hvor jeg har båret han i jakka mi hehe. han ser nå ut til å storkose seg inne
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #18 Skrevet 3. desember 2010 For meg ble det veldig uinteressant men jeg forstår heller ikke hva du ønsker å formidle?hvis du har laget den for venner og familie er den kjempefin men hvis du ønsker en karriere innen blogging og ønsker mange treff på bloggen din og faste lesere tror jeg du må ha noe mer å komme med enn bilder av katta di og ny jakke ....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #19 Skrevet 3. desember 2010 en blogg med mening: http://lillaellyskampmotjeb.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå