grå :) Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Kontoen min her eksisterer visst fortsatt:D Alt hva man finner ut på en stille torsdagskveld liksom. Har ikke vært her på evigheter, men kjenner igjen noen nick fortsatt. Hei alle sammen *vinke*
Tante Blås Squaw Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Hællæ ) Er du den grå jeg kjenner fra et annet forum? *hekseklem*
grå :) Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2010 samma gamle vettu Åpna en masse gamle linker og der var denne også. Lurer litt på egentlig hvor lenge de sparer på gamle brukere. Fant masse gamle innlegg og greier
grå :) Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 Heya! Hvordan går det med deg da Monajenten? Deg tror jeg ikke jeg har sett på evigheter. Synger fortsatt?
Monajenten Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Takk det samme, hehe:-) Men husker deg godt:-) Her går det bra, jeg synger og designer og tar bilder, haha:-P Hva med deg?
grå :) Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2010 hehe har brukt noen timer her vi ja joda, jeg suller her hjemme fortsatt. Begynner å bli en skikkelig ræser på farmville og klø bikkja
Monajenten Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Hahaha:-D Jeg spiller noe som heter FarmStory på iPhonen, tror det er noe av det samme;-) Og så har jeg blitt hekta på AngryBirds, er jo helt tussete her jeg sitter og trykker meg gal:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå