Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 fødte barn for 8 mnd siden snart og veier 62 kg, og er 164 cm. Jeg har store pupper, smal midje og kvinnehofter;) Har følt meg litt _tykk- etter jeg fikk barn og gruet meg som fy til å gå å lete etter antrekk til jul, og nå sitter jeg å gliser!!!! Jeg er jo ikke tykk!Mannen min måååpte da jeg viste han antrekket...sikle sikle...hoho så gøy! Til og med ei som også var i butikken og prøvde klær sa" hæregud du ser jo ut som en supermodell!" glad jeg ble! Måtte bare få det ut:P GOD JUL!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 God jul til deg også Har følt det litt sånn selv, fødte for 3 mnd siden, og følte meg litt dvask... Men er 1.60 høy og veier 53 kg Strutter av sunnhet, ammer og med silikon fra før er det fyldig på toppen Gleder meg til julebord Good Jul!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 jeg er 167 og veier 54. jeg er heller ikke tjukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå