Gå til innhold

jeg er jo ikke tykk!


Anbefalte innlegg

Skrevet

fødte barn for 8 mnd siden snart og veier 62 kg, og er 164 cm. Jeg har store pupper, smal midje og kvinnehofter;) Har følt meg litt _tykk- etter jeg fikk barn og gruet meg som fy til å gå å lete etter antrekk til jul, og nå sitter jeg å gliser!!!!:D

 

Jeg er jo ikke tykk!Mannen min måååpte da jeg viste han antrekket...sikle sikle...hoho så gøy!

Til og med ei som også var i butikken og prøvde klær sa" hæregud du ser jo ut som en supermodell!"

 

glad jeg ble!

 

Måtte bare få det ut:P

 

GOD JUL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul til deg også ;) Har følt det litt sånn selv, fødte for 3 mnd siden, og følte meg litt dvask... :P

 

Men er 1.60 høy og veier 53 kg ;) Strutter av sunnhet, ammer og med silikon fra før er det fyldig på toppen ;) Gleder meg til julebord ;)

 

Good Jul!!

Skrevet

HÆRLIG!:)

Ha det supert på juebord!:D

Skrevet

jeg er 167 og veier 54. jeg er heller ikke tjukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...