Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Vi har tatt ut seperasjon og han skal snart flytte ut. Jeg er student og han tjener 80 000 i mnd. Skal alt av møbler og ting likevel delest likt? Han kan jo kjøpe alt det vi har på et par mnd, pga inntekten. Så jeg synes det blir for dumt om han skal robbe huset og barna sine "kjente omgivelser". Om det er slik ønsker jeg heller å betale han halve summen av tingene, så det som vi har kan få bli stående.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Blir dere ikke enige dere i mellom? Hva vil han at dere skal gjøre da? Tror ikke det er noen fasitsvar på det, med mindre dere har skrevet en kontrakt..? Evt. kan vise til hvem som betalte hva.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Om han vil ha det som han har rett på tar han 50% av det dere har kjøpt som gifte og alt han har kjøpt før dere ble gift. Du får snakke med han. Jeg hadde selvfølgelig tatt med alle tingene mine om jeg ble skilt. Jeg er knyttet til mine ting jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå