Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Har i mange uker gruet meg til lørdag. Da har vi julebord på jobben, og jeg er elendig å lyge! Må jo komme på gode unnskyldninger for ikke å drikke... Men nå har det seg sånn at jeg kanskje må ha utskraping på lørdags formiddag. Vil fremdeles ikke at de på jobben skal vite no. Hvordan blir formen etterpå? Og kan jeg ta et glass vin til maten eller..? Sukk... Gruer meg uansett hvordan utfallet blir.....
Reese Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Hvis du skal utføre aborten på lørdag (er fosteret dødt) Så tror jeg du kan glemme julebordet. Ska du ha utskraping i narkose? Isåfall vil nok formen din være ganske elendig utover klvelden. Du vil føle deg syk på enmåte. Eller skal du ha disse pillene inn i kjeden? Er det sist nevnte blir du liggende i ganske mange timer å du vil sannsynligvis oppleve å få rie lignende smerter. Smertefult på en måte. Jeg har hatt begge deler og gjett om jeg drakk ettrpå?!!!!!!
Plutselig_gravid Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Etter mine utskrapninger har jeg vært helt fin i formen (fysisk). Dratt hjem etter et par timer. Ingen smerter og minimal blødning. Så er nok individuelt det der. Medikamentell abort har jeg aldri vært i gjennom heldigvis. Forestiller meg at det er mye verre. Både psykisk og fysisk. Håper du slipper å gå i gjennom dette her og at alt står bra til med spiren din. Masse lykke til Ps. Du kan drikke alkohol ja.
gulda Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Fysisk følte jeg meg helt fin etter utskraping og narkose. Psykisk var jeg verre.. Men hadde faktisk bare lyst å finne på noe gøy på ettermiddagen/kvelden for å flykte litt fra det vondt som hadde preget de siste dagene mine, så tipper jeg hadde satt pris på et julebord den dagen. Men det er sikkert individuelt.. Huff, håper ting er i orden og at du slipper utskraping! Ønsker deg masse lykke til! Til slutt må jeg si at jeg gruet meg masse. Hadde aldri opplevd narkose heller. Men tross marerittet det er å miste sitt barn, så var det en god opplevelse oppi det hele. De jeg møtte hadde så stor forståelse for det jeg gikk i gjennom, så i stedet for at det ble en kynisk og kald greie, så opplevde jeg masse omsorg og forståelse. Så om du må gjennom det, så håper jeg du også kan få oppleve deg godt tatt vare på! De som jobber der er stort sett mennesker som er der for en grunn..
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2010 Takk for forståelse alle tre..! Nå skal jeg hive meg i bilen, og dra på legeenteret for å ta HCG-prøven... *liker ikke*
ambumamma Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Har hatt o utskrapninger i narkose. etter begge dro jeg hjem etter et par timer. Formen var på topp, og den ene hgangen var jeg og ei venninne på peppes på kvelden. Men, det er ganske tøft psykisk. Særlig hvis dette var noe man ønsket skulle gå bra. Jeg ville sett ann formen på lørdag jeg, og føler du deg i form for et julebord og et glass vin, er det bare du som kan avgjøre om det er det riktige Ønsker deg uansett lykke til på lørdag )
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2010 Jeg håper og, men er ikke særlig opptimistisk... Har akkurat vært å tatt hcg-prøven, så nå er det bare til å vente på resultatet kl.12:30............. Prøven på onsdag viste et nivå på 32.318...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå