Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Hvilken lege går du til og er du fornøyd/ikke fornøyd... Jeg sliter så med min lege, ingen forståelse og det har gjort hele svangerskapet mitt surt. Utrolig vanskelig på lege kontoret å få legetime med en annen lege for min lege har alltid ledig til meg. Og ikke opplyser de heller om hvem som har vakt når jeg ringer om morningen...irriterende.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Tror Båtevik har ledig. Ikke velg Følche eller Kjær. Over nyttår kommer Borkamo tilbake(Kjær er vikar for ham), og han er flink. Ellers er der vel ikke andre ledige.....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Båtevik er ledig og er flink. Eg har Waran og er fornøgd med han. Signerar ho over med tanke på Følche og Kjær. Ikkje velg ein av dei, ellers er igrunn alle flinke. Har ellers eit godt inntrykk av legesenteret. Får raskt time og alt fungerer slik det skal.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Båtevik er veldig flink! styr unna dei to over her ja..fysj, eg likar ikkje å "henge" ut folk, men det e jammen eit par raringar! og eit lite tips, når du ringer ned for time, så må du berre spør kem som har vakt. det pleier eg å gjer
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Men ho mørke, Manju...et eller anna, ho er no min fastlege (vikar,sådan) men min egentlige fastlege er sissel leth olsen, men noken som veit om ho kjem tilbake?? (ikkje hi altså, berre eit spm når vi var inne på tema)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå