Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Her vi bor, i Hedmark, viser min gradestokk nå -31 grader!kaldt:) Men i kuldeperioden i vinter som var, hadde vi -42 en morgen! Godt man kan fyre med ved:)
3 nøtter til Askepott Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Er jo ikke noe rekord å trakte etter heller. Her er det -5 nå og på det kaldeste ifjor/sist vinter var det -12. Vi kan også fyre med ved:D
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Var vel heller ikke ment som en rekord å trakte etter da men! Var heller ment som å fortelle at det er iskaldt ute:) HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Hvor i Hedmark bor du ? Har ingen fungerende gradestokk, men tror ikke det er såå kaldt her hvert fall (Furnes)...Håper ikke det blir det heller :s
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Her er d -21, og jammen glad jeg er inne nå Gruer meg til jeg skal opp og følge barna mine til skole/bhg i denne kulden.. har ikke bil, så det blir en veldig slitsom vei å gå... Men får kle oss veldig godt, så klarer vi det nok!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 (glemte å si at jeg også bor i hedmark) Hilsen 22.20
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Glad jeg bor ved kysten:)'' -3 her.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Vi bor 3 mil fra Trysil... Mot Åmot:) Her pleier det jammen alltid å være kaldt. Og så bor vi 2 mil fra butikk og skole,opp mot fjellet:) HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #9 Skrevet 2. desember 2010 -25 her, også Hedmark. Mer enn kaldt nok!!! Men er jo meldt nesten plussgrader neste uke, så da blir det galt også:S Garantert forkjølelse og styr da:(
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #10 Skrevet 2. desember 2010 Oppover dalen her vi bor,får skolebarna skyss med buss, men hender faktisk på vinteren, at den ikke kommer, får ikke start, for det er for kaldt:) HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #11 Skrevet 2. desember 2010 Vi bor ikke sååå langt fra hverandre vi HI Elverum-Rena her (med sine -25)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #12 Skrevet 2. desember 2010 Bor du mellom Elverum og Rena ja? Nei, da er det ikke langt:) det er så kaldt hos dere og ja:) Har ei venninne som bor på øksna, kansje ikke så langt unna dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå