Gå til innhold

Ingen slår dette.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor, i Hedmark, viser min gradestokk nå -31 grader!kaldt:) Men i kuldeperioden i vinter som var, hadde vi -42 en morgen! Godt man kan fyre med ved:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke noe rekord å trakte etter heller. Her er det -5 nå og på det kaldeste ifjor/sist vinter var det -12. Vi kan også fyre med ved:D

Skrevet

Var vel heller ikke ment som en rekord å trakte etter da men! Var heller ment som å fortelle at det er iskaldt ute:)

HI

Skrevet

Hvor i Hedmark bor du ? Har ingen fungerende gradestokk, men tror ikke det er såå kaldt her hvert fall :) (Furnes)...Håper ikke det blir det heller :s

Skrevet

Her er d -21, og jammen glad jeg er inne nå ;)

Gruer meg til jeg skal opp og følge barna mine til skole/bhg i denne kulden.. har ikke bil, så det blir en veldig slitsom vei å gå...

Men får kle oss veldig godt, så klarer vi det nok!

Skrevet

(glemte å si at jeg også bor i hedmark) Hilsen 22.20

Skrevet

Glad jeg bor ved kysten:)''

-3 her.

Skrevet

Vi bor 3 mil fra Trysil... Mot Åmot:) Her pleier det jammen alltid å være kaldt. Og så bor vi 2 mil fra butikk og skole,opp mot fjellet:)

HI

Skrevet

-25 her, også Hedmark. Mer enn kaldt nok!!! Men er jo meldt nesten plussgrader neste uke, så da blir det galt også:S Garantert forkjølelse og styr da:(

Skrevet

Oppover dalen her vi bor,får skolebarna skyss med buss, men hender faktisk på vinteren, at den ikke kommer, får ikke start, for det er for kaldt:)

HI

Skrevet

Vi bor ikke sååå langt fra hverandre vi HI :) Elverum-Rena her (med sine -25)

Skrevet

Bor du mellom Elverum og Rena ja?:) Nei, da er det ikke langt:) det er så kaldt hos dere og ja:) Har ei venninne som bor på øksna, kansje ikke så langt unna dere?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...