Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Rune?? :) Kjenner du en Rune?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mange Rune'r,og det som kjennetegner de er deres gode hjerter og varme humor :)

Min mann heter også Rune ;)

Skrevet

Jeg kjenner flere Rune og de fleste er jordnære, rolige og flinke. Noen ville satte dem i kategorien kjedelige.

Skrevet

Kjenner 3. To kjenner jeg veldig godt. Begge to flotte eksempler på menn:)

Morsomme, hederlige, sosialt oppegående og praktiske:)

Skrevet

Rune er en kjernekar. Staut og mandig, snill og morsom, populær og omgjengelig. Macho jobb og macho hobby. Nylig har han blitt veldig opphengt i det alternative. Ja alt fra healing til dyrepsykologi. Ingen forstår helt hvorfor, men alle støtter han, fordi Rune jo stort sett vet hva han gjør. Alt i alt har jeg et godt forhold til navnet, men jeg kjenner kun denne ene Rune. Kommer kun på en annen med navnet og det er han der Rune Larsen som synger. Han som sang med Tor Endresen.... lollypop... :)

Skrevet

Rune er et fantastisk navn=)=)=) min verdens beste onkel heter Rune og når jeg var 3 år fikk jeg en kjempe stor kose dyr hund som jeg gav navn etter han...det ble lille-Rune=)=)=)

Skrevet

Jeg har en ex kjæreste som heter Rune, å han er den største drittsekken jeg noen gang har vært borti. Utro (med mange), manipulerende, ja en skikkelig drittsekk. Å så bor han hjemme nå, i en alder av nesten 30.

Skrevet

Rune er perfekt! EN snill, varm, omtenksom, hjelpsom mann. Kjenner 3 stk. Er selv gift med den ene. Har er helt Suveren :))

Skrevet

Vet om en Rune, og kan ikke si jeg liker han. Medlem av Vigrid og var helt på tryne.. Mulig han har skjerpa seg nå, men klarer ikke tryne på han den dag i dag... desverre..

Skrevet

jeg kjenner flere som heter Rune. og de er alle flotte folk, som er omtenksome og smarte.

men jeg er ikke veldig glad i navnet. det er helt ok, men ikke noe mer.

Runa derimot er fint, men det er jo feil kjønn... hehe

Skrevet

Broren min heter Rune. Han er en fin fyr :) Omsorgsfull, litt alternativ, intellektuell. Så Rune er et navn som klinger fint i mine ører :)

Skrevet

Mannen min heter også Rune, han er født i fiskenes tegn og jeg synes han til tider er kjedelig. Kunne satt litt mer pris på at han tok litt initiativ til litt her hjemme men men.. Han er rolig og hisser seg veldig sjelden opp. Her hjemme er han mer streng/bestemt mot barna enn mor selv!

Kjenner faktisk flere som er gift med en Rune og tror de er i gode forhold, men ville ikke kalt barna mine det i dag, navnet var nok en hitt på 1970 tallet vil jeg tro!

Skrevet

Jeg kjenner en Rune og han er den mest kyniske, selvgode, arrogante og nedlatende mann jeg noengang har møtt. Gnien er han også.

Så Rune klinger ikke godt i mine ører.

Skrevet

Min første kjæreste <3 Utrolig flott fyr :)

Skrevet

jeg kjenner 2 rune'r..

og fy f**n å kjekke de er!!

de kommer fra forskjellige kanter av landet men de er litt like egentlig.. sånn i personlighet.

skikkelige morroklumper! som alltid får meg til å le!

og så er det jo ikke negativt at begge to er *hot hot hot*

:)

Skrevet

Kjenner bare godt voksne Runer, den yngste jeg kommer på er snart 47. fine folk, alle sammen :o)

Egentlig er det rart at ikke navnet Rune har dukket opp i den norrøn-bølgen som har ridd norske foreldre de siste årene. Fint navn :o)

Skrevet

Jeg kjenner en Rune.. Gikk i klasse med han på barneskolen. Da var han en pøbel med en gal mor, stakkar. Nå sitter han i fengsel pga. grov vold..

Skrevet

Rune er alkoholiker, banker kona si jevnlig og barnevernet har hentet ungene deres.

Men navnet er fint:)

Skrevet

Kjenner 3 som heter Rune:

- en som er kristenfanatiker og til stadighet skriver leserinnlegg i lokalavisa om hvor skumle og onde russland, kina og araberne/muslimene er.

- en som er god og rund og jobber i bhg, veldig snill og trivelig fyr.

- en skikkelig streiting.

Skrevet

Helt greit navn på en fyr på 30-40 år. Ville ikke brukt det på en baby selv...

Skrevet

Ble voldtatt av en Rune da jeg var fire år. Så det klinger ikke godt i mine ører, nei!

Skrevet

Verdens verste sjef heter Rune!

Finner ikke verre til usikker inkompitent tafatt lodott med stygge utstikkende fiskeøyne!

Ville aldri i livet ha kalt barnet mitt Rune..

Får i tillegg assosiasjoner til Rune Rudberg. Fysj og æsj...

Skrevet

Kjenner 2 Rune.

Begge er ganske harry og personligheten er vel så som så:/

Skrevet

Jeg veit av 3.. Han ene virker ut som en veldig hyggelig fyr, han andre har down syndrom, og han tredje har fingret ei katt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...