Gå til innhold

Løs og hard mage om hverandre, hjelp meg.! Orker ikke mer=(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips og råd ang. Løs og hard mage?

Er så vondt.. Det værste er nå når jeg har løs mage, og får plutselig vondt i magen og må løpe på do! Skal på to timer lang biltur imorra, og på middag, vil ikke plutselig måtte gå midt i middagen, for og gå på do!=( har hørt at linfrø hjelper, men så er det visst ikke bra likevel p.ga at det innholder blåsyre?

 

hjelp meg, noen! Vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

probiotikatilskudd.

- enten i tablettform eller gjennom biola osv. Eller begge deler.

 

Er det blod i avføringen, bør du komme deg til lege (ikke bare et par dråper...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok løs mage fordi du har hatt forstoppelse. Det er ganske vanlig. Det finnes mange gode råd mot hard mage men ingen vidunderkur. Mitt beste er å drikke mye vann, gå en tur hver dag og spise svisker og drikke biola hver morgen.

 

Mitt beste råd til morgendagen: Det er ikke flaut å måtte gå på do. Må man så må man, ingen bestemmer over naturen. Det er bare å beklage og si at du ikke er helg i form. Svigermor har hatt irritabel tarm i 30 år uten at hun har fornærmet noen enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må på apoteket og få noe som hjelper deg å ha regelmessig avføring, du har kommet inn i en ond sirkel!

 

Det er flere ting å velge mellom og de er godt kvalifisert til å hjelpe deg på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå turer skulle jeg gjerne gjort, men sliter sånn med bekkenløsning. Vann drikker jeg, biola skal jeg prøve! :)

tusen takk for svar! Dere er noen engler!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...