Gå til innhold

gutt eller jente


line3mann

Anbefalte innlegg

Hei vi har to flotte gutter og venter nå nummer tre. Er det noen her som har hatt to av samme kjønn og så fått motsatt kjønn som nummer tre. Er det sånn at man lett får samme kjønn hvis man har to av samme. Venter spent på svar. Hilsen Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg fikk selv først gutt, så jente og nå jente igjen.

 

Men, min mor og far fikk først 2 gutter så 2 jenter :)

 

Mener å ha lest en plass at hvis man først får 2 av samme kjønn så er sannsynligheten størst for å få samme kjønn enda en gang. Usikker på om det bare gjalt om man hadde jenter..

Men, hvor mye større sjansen er aner jeg ikke. Sikker ikke så stor :)

 

Av de jeg kjenner som har 3 barn eller flere så har flesteparten fått motsatt kjønn på nr 3 ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tusen takk for svaret:). Så heldig du er som har fått to jenter og en gutt. Høres ho bra ut at flesteparten av de du kjenner har fått motsatt kjønn når de har fått tre barn. Nå er det bare å vente spent på ultralyden den 15. Håper de dagene har går fort. Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det lurer jeg og på :)

har 2 jenter fra før ....venter i spenning på hva dette blir :)håper vi får vite det på ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har to jenter fra før, og på ultralyd i dag så vi tydelig en gutt;),så vi ble veeeeldig overrasket:) Så alt er mulig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselig at dere får en gutt etter to fine jenter. Ja som du sier alt er mulig. Jeg må vente 9 dager til før vi vet noe. får krysse fingrene for at det er en liten jente denne gangen. Det hadde vært så utrolig koselig. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...