Gå til innhold

Er dette for kjedelig for julebord??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen forslag:

1. sort glittertights (kanskje ikke lov med tights på julebord??), høye sorte naglestøveletter (fine og nye, ikke sånn altfor rocka altså), hvit litt vid topp med sølvdetaljer på skuldrene.. Tenkte å ha et stort perlearmbånd og perleøredobber til. Sotede øyne. Blir det litt for casual?

 

2. sort miniskjørt, sort "nettingstrømpebukse" med blomsterutskjæringer (samboer syntes den var horete, men jeg synes den piffer opp, dessuten skjuler støvelettene mye av strømpebuksa), en rød litt penere topp med sort belte på.

 

3. en knallblå lang ribbetopp med korte armer (HM kaller det en kjole) med enten skjørteantrekket eller tightsen til. Sort belte og smykker som gjør det festligere.

 

Hvilken av disse stemmer du for? Eller er alle 3 for "ut på byen" for julebord? Synes ikke jeg er så fin i kjole.. Dessuten er "alle" kjolene i butikkene nå så sinnsykt korte. Føler meg ikke helt vel i det.. Help me! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nr. 1 hørtes bra ut. Det meste er lov på julebord, men personlig hadde jeg tatt på meg noe som ikke viser for mye hud. Syns det passer best til denne årstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...