Gå til innhold

Trenger noen gode tips til husarbeid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg aldri er helt der jeg kanskje burde vært med husarbeidet og jeg er drit lei nå! Nå trenger jeg noen virkelig gode tips til hvordan jeg kan være med effektiv! Hjelp meg!? Nå nærmer vi oss jul og jeg vil ha et skinnende ren og velduftende leilighet som jeg kan kose meg i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg bare hatt økonomien til det ;).

Skrevet

Lag en liste for hvert rom, så har du en oversikt over hva som må gjøres. Gjør litt hver dag - det er utrolig hva man får unna på 20 minutter!

Skrevet

Helt enig med squaw over her.Litt hver dag,så vokser det aldri over hodet på deg. Kjøkkenet tar man selvfølgelig hver dag. Bad kan man ta mens barna dusjer-tar morgen/kveldstellet.

Og så hjelper det med 2 nedvasker i året. 1 som starter i november og en som starter i april. Ta fortsatt litt om gangen,men gjør det grundig.

Skrevet

Det vil jeg også ha:(

Er der ikke helt ennå, men på god vei. Det første du kan gjøre er å kaste ting du ikke trenger...

Ellers pleier jeg å guffe opp musikken i en time per dag, og nekter meg selv å slutte å rydde før musikken stopper. Og det ser unektelig ok ut her. Bare gulvvasken jeg er litt lat med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...