Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 har noe mage,løs skinn etter 2 barnefødsler.blir ikke tilfreds med meg selv når jeg har dette.vil ikke vise meg naken eller gå i badedrakt. dette plager meg veldig. hvordan går jeg fram for å få dekt dette gratis? må jeg nevne det til legen min? er evt slike operasjoner med noen komplikasjoner? mye smerte etterpå? er det noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Dersom du har fettforkle (løs hud som ligger dobbelt) og det forårsaker problemer som eksem, gnagsår etc, så kan du få operasjon dekket av det offentlige. fastlege må henvise deg til et sykehus som utfører slike operasjone, og kirurgen der vil vurdere om du kommer inn under ordningen.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Jeg har ikke fettforkle, men stygg, mage, litt heng men ikke kjemepeheng ;-) Den ser ut som en velgjæret, punktert bolledeig, vil jeg si.. Og jeg har fått rekvirert operasjon fra min fastlege. Venter på plass, så jeg kan ikke si noe om hvordan det er. Fastlegen min anbefalte at jeg gikk ned den vekten jeg planla før operasjon for beste resultat, dermed fikk jeg også en push for å slanke meg ti kilo :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Det er ikke opp til fastege om du får operasjonen dekket eller ikke. Fastlege bare henviser, det er spesialisten som avgjør om du fyller kriteriet for operasjon på statens regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå