Gå til innhold

Ok..mulig jeg er helt på trynet teit her nå...*julegave*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sannsynlighetetn for at jeg bare er dum er så absolutt tilstede..men altså, here goes..jeg har kjæreste, som bor noen mil unna foreløpig. Vi har en baby sammen, og helt til i stad trodde jeg vi skulle ordne gave til lille sammen også. Hvilket tydeligvis ikke var det han mente..så nå har han tatt MIN idè og gjort til sin, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til mini..ble både skuffa og lei meg, vi skal jo feire jul sammen , og da syns jeg det ble litt rart at han skal ordne pakke bare fra seg..samtidig så ser jeg jo at det egentlig ikke er noe å bry seg om, da. Småen skjønner jo ingenting av jul likevel, han vil være knappe 4 måneder da..må le litt av meg selv, samtidig som jeg er litt lei meg og..bah, skal ikke være enkelt dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden dere har barn sammen OG er kjærester, synes jeg det er rart at dere skal kjøpe gave hver for dere...Og synes i så fall han kunne funnet på noe som ikke du hadde tenkt på først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er pappaen ja :)

Hehe, leste gjennom innlegget etter at jeg postet det-og gudbedre-joda, jeg ER teit! Så har ikke helt slutta å le av meg sjøl enda :D Kan jeg skylde på at gravidhormonene ikke er ute av kroppen? Eventuelt PMS?

 

 

Tror jeg kjøper gyngesau til småen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi her

 

Syns det er litt rart, men jeg reagerte litt dumt likevel. Men som jeg skrev litt lengre opp: jeg skylder på pms jeg..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet jo med vi skulle ordne gaven sammen, så hvorfor det ikke blir sånn aner jeg strengt tatt ikke. Har sendt han melding og spurt da, venter på svar :) Og nei, meldingen var ikke sur eller noe.hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...