Gå til innhold

Hvor mye ulltøy har barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke plagg?

Mine har bare tynne longs og trøyer men hvor kjøper jeg noe tykkere? er jo så kaldt ute, og stakkars jenta mi sier hun fryser hele tiden:(

Jeg har vel 4 tights og 4 trøyer hver til begge 2. Pluss en ulldress, masse sokker.

Holder dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ganske mye ulltøy,en del sett med langarmet trøye og longs,noen truser og trøyer uten arm og m kort arm som jeg har under de andre nå som det er så kaldt.Ullsokker,tynne til å ha inne og litt tykkere til å ha utenpå der igjen ute.Har også et par av de litt tykkere janus settene(krinkel ull?)som brukes inne.Ulldress til å ha under parkdressen,og noen gode gammeldagse hjemmestrikkede ullgensere og ullbukser:)

Skrevet

Glemte ullstrømpebuksene da,de er gull verdt med en prinsesse som elsker å gå i kjole og skjørt:)

På bogerud tekstil finner du mye bra fra janus,og på xxl har de en del også.

Skrevet

Har litt lite, tror jeg.

3 strømpebukser, 5 bodyer og to sokker.

Skrevet

Nøstebarn.. Jeg har bestilt ullfleece dress i dag, ullbody, ullstilongs og ullue!

Handle masse mer straks, har vært treg med det :/ Også så kaldt som det er...

Skrevet

Har ikke telling på hvor mange ullsokker hun har, men hun har to strømpebukser, en "bukse", tre bodyer, to pysjer og en hel dress. Må kjøpe mer, har netopp "oppdaget" ullen :)

Skrevet

Oi jeg har mye jeg skjønner jeg... Av tynt aner ikke hvor mye jeg har, men mye mer enn det dere sier har...

Av litt tykkere har jeg to ullfrotte dresser, et par fleece dresser, 3tykke ullbukser, 6-7 tykke ullgensere/jakker.

Guttungen er en varm unge, og river av seg alt av tykkere klær med engang han kommer inn. - Går kun i stillongs og tynn genser inne.

Skrevet

Skal vi se.....vi har masse:

12 bodyer

12 longser

3 pysjer

gud-vet-hvor-mange par sokker av forskjellig tykkelse

1 sett ullfrottebukse og ullfrottegenser sett fra Nøstebarn

2 sett tynnere joggedress bukse og genser fra Nøstebarn

5 joggebukser fra Janus

8 tynne gensere/trøyer

1 krinkelulldress fra Janus

1 tynn dress fra Janus

1 tynn jakke fra Janus

1 tykkere heldress fra Joha

1 ullfleecedress fra Nøstebarn

4 (!!) par ullribbesett fra Nøstebarn (bukse og genser, men 2 av settene begynner å bli for små)

1 ullfleece sett fra Troll

1 sett hjemmestrikket bukse og genser

1 hjemmestrikket genser

Diverse luer, lester og "hundre" par votter

Som sagt har vi veldig mye, og det er ikke nødvendig med så mye - men det er faktisk utrolig deilig å ha nok av klær slik at man ikke behøver bekymre seg for om man har rent tøy :)

Skrevet

Jeg vasker ofte da, men det gjør jeg med alle klærne, liker å ha oversikt over klær også:)

Men kjøper nok litt mer etter jul, hvis kulden fortsetter:)

HI

Skrevet

Jeg har vel sånn som deg, og det er ikke nok. I tillegg har jeg noen ull kjeledresser, noen hjemmestrikkede bukser til å ha under dress, og noen sydde tykke ullfilt bukser til under dress. Men de går også med det utenom. Jeg har også noe ullfrotte fra nøstebarn, og har nettopp kjøpt mer ullklær, tykkt og tynt.

Ville ikke ha ventet ti letter jul med å kjøpe mer ullklær, skal ungene fryse frem til da?

Skrevet

Datteren min har 3 strømpebukser, 4 stillongser, 2 tykke ullbukser, 5 tynne gensere, 1 middels tykk jakke, 7-8 tykke gensere, 2 pysjer, 2 halser, 2 luer, 3 skjerf, 2 par votter, mange par sokker.

Hun bruker kun ull fra topp til tå i den kaldeste tiden, når det er litt mildere enn nå bytter vi ut det midterste laget med fleece. Hun bruker veldig lite tøy i stive stoffer i parkdresshalvåret.

Skrevet

største har 3sett med longs og trøye, en haug med sokker i forskjellige tykkelser, noen strømpebukser, et par sett med hjemmestrikket ull, mariusgenser og 2par tykke ullvotter

minste har 3bodyer, 4strømpebukser, en hel dress, 2hjemmestrikka sett, flere sokkepar, luer og votter

har holdt helt fint til nå men ønsker jeg hadde veldig mye mer. er mye flott ull der ute. øsnker meg fortrinnsvis mer tykk ull. det blir for kaldt med fleece som mellomlag nå. har ønsket meg til jul da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...