Gå til innhold

Ksarr i neste sv.skap. samme som ks debatten håper på svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste ukene hatt mer og mer vondt i ksarret. Det er nå vondt hele tiden og like vondt som når såret var "nytt" Det er vondere enn den kraftige bekkenløsningen jeg har. Jeg var forberedt på at det ville være ubehagelig siden arr er mindre elastiske men at det skulle være direkte vondt som når det var nytt var jeg ikke forberedt på, og jeg er litt redd. Det er verst når jeg står, sitter, går eller har kynnere. Jeg kan ikke strekke meg eller snu meg i senga uten at det føles som om magen revner fra hoftebein til hoftebein.

Er det noen andre som har opplevd dette, hadde dere andre blitt bekymret av dette eller er jeg kanskje litt overnervøs? Skal på kontroll med ul i begynnelsen av januar men da er jeg jo 38 +++++ og på det tidspunktet hadde jeg født sist så det var kanskje litt seint synes jeg.

Fastlegen sier at det er helt normalt men han har latt barn dø i morsliv flere ganger før (venners venner har opplevd det) så han tar kanskje ting mer med ro, skal på kontroll i morgen men lurer på om jeg skal ringe føden i morgen og få en ekstra sjekk hos de som har mer peiling.

Hva hadde dere andre gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥Høygravid♥
Skrevet

Jeg ville så absolutt ha ringt føden. Om ikke annet så bare for å få et svar. Det er tross alt de som sitter med ekspertisen :) Han legen din hørtes nesten litt skjødesløs ut, skjønner godt at du ikke tar hans svar for god fisk.

Håper du får sjekket det ut og at alt er bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...