Gå til innhold

Skal på julebord om 14 dager og trenger tis til en god "slankeboddy" noen som har tips??


Gutta er ute og puppene henger

Anbefalte innlegg

Blæææ!!! Magen henger og jeg ser ligsom ikke superfresh ut etter fødsel nr 2 som var for 11 mnd siden. Men jula kom raskere enn vanlig og noe superkur er for sent nå.

 

Jeg har lyst og pynte meg, kjøpe en pen kjole...Men det er ikke lett når magen buler og henger og det gjør forøvrig alt annet også;( så derfor tenkte jeg at en boddy suite er tingen;)

 

Noen som har noen erfaringer og vet hvilken jeg bør velg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud, ikke hør på blond. det er da ikke meningen man skal pakke bort kroppen bare fordi man ikke er standardstørrelsen! damer i telt er sjeldent stilig.

 

på lindex har de noe som heter waist chincers. Det er nesten som et korsett men det er ikke så høyt og har hemper. Det funker om det bare er magen som skal inn.. :D Lindex har masse annet fint hold in-undertøy som funker også. Dessuten har de verdens beste hold-in strømpebukse i sort 50 denier som funker til det meste..(legg merke til at jeg sier det meste, det er fordi det er 50denier og den ikke er gjennomskinnelig. gjennomskinnelige sorte strømper er bare ugg..) Den er så høy at du drar den helt opp til bh'en og den ruller ikke ned. Og skulle den vise tendenser til nedrulling, så stapper du den rett og slett bare oppunder bh-kanten. Not so sexy, men du får heller dra den av kjapt før mannen ser den.

 

Ha det gøy! Og du, drit i magen.. jeg er helt sikker på at det ikke er så galt som du tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja.. det er ganske logisk. Om man henger på seg en svær kjole og et sjal for å skjule magen så føler man seg vel ikke spes. sexy. Gidder du derimot å fomle deg inn i en hold-in strømpis så viser du jo både frem formene og man føler seg straks ganske mye bedre enn om man må ty til svære klær for å skjule de skvankene man "tror" andre legger merke til...

 

Det går ann å være formfull og sexy i ettersittende klær selvom man ikke er standarstørrelsen. Uansett var det bare magen som var problemet her, og må det da være helt bak mål å skjule kroppen bak et sjal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder med stinkerbelle her altså ;) Jeg sverger til hold in panty og strømpis! Har gått ned 40 kg ++ på et par år, og ALT henger på meg :/ Men med en skikkelig god BH og hold in så blir jeg så fresh atte! Da kan folk virkelig se at jeg har gått ned, hvis jeg skjuler kroppen min bak store klær ser jeg 10 kg tyngre ut med en gang.

 

Lindex har som nevnt mye fint, men stikk innom en skikkelig lingerie butikk, så får du en god BH i tillegg ;) Det hjelper på mye å få frøknene skikkelig opp og frem her i verden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar damer, men noen som vet om en slik god body souit?

 

Skal foresten teste ut stømpisene på Lindex;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt kjole fra HM, den er svart med forskjellig mønster/skrukker som skjuler mesteparten og gjør at man ser slank ut.. jeg følte meg skikkelig heit i den ;) hehe..

 

den kosta 249 kr.. Nesten som denne, veldig lik, men ikke samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre, de hadde den ikke på nettbutikken.. jeg kjøpte den i butikken forrige helg.. den ligner veldig på den på bildet, svart glidelås bak, ganske tung og tjukk kjole.. masse strech i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det på lindex også... Hold in body altså. Vet ikke om de har sånn som liksom har shorts og body in en..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...