gumo Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Jeg vil gjerne ha en som i hvert fall tar for seg mage/rygg/rumpe, gjerne ren styrketrening, men i hvert fall ikke så mye hopp. Eller noen som har prøvd disse: Yoga - get rid of the mummy tummy, Superfit, Fitmama - trening etter graviditet? Er de til Kari Jaquesson noe bra?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Bladet Shape up hadde nettopp en test på trenings-dvd-er. Du kan jo stikke innom nettsiden og se om de har testen der også
gumo Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2010 Takk, det skal jeg jammen gjøre:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Hvis det ikke står noe på siden, kan jeg se ibladet mitt om jeg finner det noestedes;) Husker at Kari Jaquessons trenings-DVD fikk mye skryt
Bonusmamma13 Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Har alltid vert anti sånne hjemmetrenings dvd'er, helt til jeg oppdaget disse... http://tracyandersonmethod.com/new-video-exercise-helps-you-mentally-and-physically/ Er helt super og har nå sagt opp mdlskapet mitt på treningssenteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå