Gå til innhold

Politiet innledder etterforskning mot foreldrene til den lille gutten!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Politiet sier også at de ikke mistenker noe kriminelt, men at det er RUTINE å opprette undersøkelsessak i slike tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du fått det fra at han har spasert ut og lagt seg i vognen selv? Politiet etterforsker saken av ren rutine men sitter ikke inne med detaljene rundt den tragiske hendelsen før de har fått snakket med foreldrene.

De så ikke noen grunn til å avhøre de nå som de var på sykehuset og guttens tilstand er kritisk.

Håper du klarer å finne på noe konstruktivt imens du venter på fortsettelsen i saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det politiet tror (sånn jeg skjønte det), er jo at foreldrene har lagt barnet for å sove.. enten inne i huset en plass, eller i vogn ute..

 

Så da kan det jo virke som at ungen enten har kommet seg ut av vogna, eller kommet seg ut av huset, uten at foreldrene har fått det med seg ( i den tro at barnet sov).

 

Regner med at foreldrene har det kjempefælt, og trenger ikke bli beskyldt for noe før man vet hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker ikke som om du har lest denne artikkelen... Står ikke noe om at han har gått ut å lagt seg i vogna selv... Og alle sånne saker skal bli etterforska av politiet! Rutine det.. Så skjønner ikke hva du vil med å skrive dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig at det går bra med gutten.

Jeg tror nok bare de var utrolig uheldige og at gutten har kommet seg ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det ALLTID skal innledes politietterforskning når det gjelder barn, samme hva. Tror det er slik ved krybbedød nå, men det tok sin tid.

 

Så det er helt korrekt av politiet å innlede etterforskning på dette. Har ikke med om foreldre er skyldige eller ikke, men barnet har rett på at sannheten skal frem om hva som har skjedd. Barnet kan faktisk ha gått ut selv, og et så lite barn tenker ikke "uff jeg fryser. Jeg må komme meg inn i varmen". De har ikke erfaring nok til det.

 

Og når en blir såpass nedkjølt, så kan det faktisk kjennes så "varmt" at en begynner å kle av seg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...