Gå til innhold

Dere som har store barn dvs at de har begynt på skolen...


Lovemelikeyoudo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Jaaa...

 

Savner å kunne levere ungene kl 10, savner å ha de hjemme en dag for kosens skyld, savner å kunne ta en uke ferie her og der.....

 

*savn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei igrunn ikke. Syns det er litt deilig de vokser til, og savner jeg små barn låner jeg tantebarn. Det er ikke sikkert det er så lengefør det kommer barnebarn til verden, og da er jeg glad jeg ikke har så små barn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente på 12 år, og jeg vil bare si....

 

IKKE FAEN!!!

 

;o)

 

Jeg syns alt blir enklere med årene. Har en gutt på tre år og ei jente på 4 mnd også - så det er ikke sånn at jeg ikke liker småtasser - men det er helt klart mindre jobb og utfordringer med den eldste enn med de to små.

 

Eldstejenta og jeg snakker mye sammen, vi er begge lesehester og finner bøker til hverandre, vi ser masse film sammen, jeg hjelper henne med lekser, vi legger alt for store puslespill sammen og fniser oss gjennom nettsider av typen failblog.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Jeg syns det er deilig at de blir større og mer selvstendig, men jeg ønsker meg veldig ett barn til, så jeg syns det er trist også fordi det liksom "mangler" en. Forhåpentligvis går det over om jeg er så heldig å få ett barn til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg savner det absolutt ikke. Synes det bare blir bedre og bedre med årene :-) Jeg er nok ikke sånn typisk dikke-dikke-kose-kos- type som bare eeeeeeelsker spedbarn :-) Elsker jo min egen baby selvfølgelig. Han er så søt at han er til å spise opp og blir nok utsatt for enorme mengder nuss og kos, men jeg kjenner også at jeg gleder meg til han blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes det er deilig med selvstendige unger! Tiden med småbarn var tøff og det gjør det enda mer behagelig at de er store nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Det er mye bedre nå når ungene er mer selvstendige. Det er mye mer morsomt å finne på med de, i tillegg får man mer sitt eget liv tilbake og er ikke like bundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som heter at enhver alder har sin sjarm, og det er helt sant. Det har mange fordeler at ungene vokser til, men det er koselig med småbarnstiden også.

 

Det eneste jeg savner er at man kan hente småbarna i barnehagen om ettermiddage og bare ta det kuli hjemme om ettermiddagen, med to skoleunger skjer det noe nesten hver dag (fotball, håndball, vennebesøk, bursdagsselskaper, lekser osv osv).

 

Nå er jeg så heldig at jeg har to på skolen og to i barnehagen så jeg får i både pose og sekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte ja, og på en annen måte nei:-) Nå er de blitt såpass store, og kan klare seg selv i en mye større grad. Friheten vår som foreldre en blitt i en helt annen divisjon:-))

MEN jeg kunne godt hatt en liten baby igjen, og virkelig nyte babytida for siste gang. Med de andre 2 så store, blir det som en liten attpåklatt....Så, egentlig savner jeg nok den tida litt ja. Men, som svigermor sier, den lysten på baby vil være tilstede hos de aller fleste, uansett hvor mange man har fra før. Ligger kanskje i innstinktet vårt?

Det betyr nå uansett ikke at alle automatisk ønsker våkenettene, økedagene og alt det innebærer med en liten krabat......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...