Gå til innhold

Førskolelærere se hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting...

 

Jeg er utdannet BUA, og har søkt stilling som førskolelærer...

 

Har vært på jobbintervju, og lurer på hvor sannsynlig det er at jeg kommer til å få jobben?

 

VET at jeg underkvalifisert, men de tar vel ikke inn folk til intervju bare for "moroskyld"?

 

Eller betyr det at de er desperate?

 

 

HI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

His du bor i et område hvor det er manko på førskolelærere, så kan det hende du får jobben. De hadde ikke tatt deg inn til intervju, om du ikke var aktuell, men kommer jo an på hvor godt du svarte da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok an på stillingen. Hvis det er en stilling i skolen kommer du muligens til kort...Har mer tro på at du vil få jobb i barnehage. Så spørs det selvsagt hvordan du fremsto på intervjuet, og på arbeidsarfaringen og CVen din, samt hvor mange andre kvalifiserte søkere det er.

Sånn for ordens skyld håper jeg ikke du brukte like mange utropstegn i søknaden din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 18:43

 

Så klart jeg ikke brukte det! Huff... Er vel ingen som gjør det? Gjelder bhg forresten.

 

Er veldig spent da, men tror ikke jeg får jobben. Hadde et relativt bra intervju og en ok søknad. Har endel erfaring, og er godt kjent i miljøet, men de vil sikkert ha noen med mer erfaring.

 

Er litt stolt da! Ikke verst å bli innkalt til intervju, når man bare har fagbrev og er 20 år;-)

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...