Gå til innhold

mannen min er smittet med den veldig alvorlige typen influensa som bare menn får


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vel - mannen min tok del i stellet dagen etter at han ble rammet (om natta) med feber osv. 1 dag hjemme og deretter på jobb!

 

Så de er nok litt forskjellige disse gubbfantene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfluensa er en skummel, skummel sykdom - den kommer ikke snikende, men kastes over sitt offer. Kjennetegnes ved sofaligging, høyt inntak av kaffe og at den syke har et stort behov for manne-tv og bilspill.

 

Er en mann først rammet av mannfluensa, nytter ingen trøst - han vet han skal dø. Noen få kvinner har klart å redde mennene sine fra denne pinefulle skjebnen ved å kle seg nakne og hente øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke tulle med en real manneforkjølelse!

Gubben her får kreftpasienter til å fremstå som svært friske når han er rammet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe flere som har fått den "falige" manneforkjølelsen.

Det er sååååå synd på ham hehe, ligger i sengen, tett i nesen, 0 feber og syter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når det kommer til mat; "jeg oooorker INGENTING" *sippsipp*, men når maten kommer på bordet så skjer det magiske at han orker ikke bare litt mat, men spiser gjerne mer enn vanlig. Også dør han litt igjen etter maten er fortært.. Herlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden mannen her legger seg ned og er syk. Men gud så syk han blir! Han er jo på døden nær.

 

Han fikk en betennelse i foten engang, og var totalt utslitt etter en litt for hard jakttur. Han lå i senga i flere dager og sutret "JEG HAR SÅ VONDT! JEG HAR SÅ VONDT!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...