Gjest Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Har fått bekkenløsning for første gang, kan den bli verre ettersom babyen blir tyngre etc?? Er ganske frustrert nå...
**synne** Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Ja, det kan bli værre... Eller det kan forbli som det er -hvis du er flink og ikke overanstrenger deg og tøyer grensene... Jeg har vært sykemeldt i 6 uker nå pga bekkenet, og har akkurat blitt videre sykemeldt i 5 uker, frem til permisjonen begynner.. Bekkenet har ikke blitt så veldig mye værre de siste ukene, men det har på ingen måte blitt bedre heller.. Men nå passer jeg på og tar det ganske med ro, og går til fysio en gang i uken. Viktig å lytte til kroppen og ta hensyn til den!!
Puppemamma Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Ja det kan bli værre! Så ta det med ro - strekk godt ut i setemuskulatur så det ikke stivner helt og akupunktur har hjulpet meg masse:) er et helvete hvis det blir skikkelig vondt - men til en trøst er det mange som syns det blir litt bedre når hodet til ungen er festa fordi da er hodet så langt ned at det støtter opp bekkenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå