Gå til innhold

Voksi Classic - innedynen


♥ To gutter ♥ en jente ♥

Anbefalte innlegg

Jeg forsøker å poste spørsmålet mitt her også, lite aktivitet på barnevogndebatten...

 

Jeg har akkurat mottatt en Voksi Classic som er kjøpt på flust.no

http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/sove/voksi-classic-pose-sortbeige/

 

Da jeg skulle ta ut dynen for å se på denne, står det at det er en silkedyne som er fylt med 90% Mulberry silke og 10% ull. Er dette en sommerdyne? Det skal sies at dynen virker altfor tykk til å være en sommerdyne. Jeg trodde også at sommerdynene til voksi enten av var 100% bomull eller 100% silke.,,

 

Jeg har en seks år gammel voksipose og der er innerdynen av 100% ull, og jeg trodde vel også at det var det jeg hadde kjøpt denne gangen.

 

Er det noen som vet om dette er en dyne som er beregnet for vinterbruk? Hvor isolerende er silke?

 

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte Voksi Classic i 2008. Vinterdyna er i ren ull og sommerdyna i ren bomull. Høres innmari rart ut. Har du sett på www.voksi.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... kan se ut som du har en Voksi Classic Silk, som jeg aldri har hørt om. Det kommer jo ikke fram i annonsen til Flust at det er dette du kjøper, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo en silke variant. Jeg har sjekket voksi sine sider. Men yttertrekket på min tilsvarer nok en voksi classic. Kanskje de bare har puttet feil dyne inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det skal vel være en helårsdyne det, så kanskje det ikke gjør noe? Personlig ville jeg hatt den i ull, men her er det også grisekaldt da. Vet virkelig ingnting om kvalitetene til den silkedyna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker også ull. Skulle gjerne visst litt om kvaliteten og egenskapene til silkedynen. Den er 90% silke og 10% ull. Jeg har sendt en epost til flust.no. Kontakter evt. voksi hvis flust ikke kan gi meg noe godt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...