Gå til innhold

Inspirert av et annet innlegg..hva tenker du om meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i 30-åra, seks barn, 3 pappaer, ingen jobb, leier kommunalt, enslig, noen av barna bor ikke hjemme, en del gjeld..

 

men-skal begynne på skole, søker jobber, betaler ned for harde liver for å kunne kjøpe bolig etterhvert..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker hvert fall oppegående, og tydeligvis glad i barna dine, siden du har laga 6 av dem ;) Knall at du skal begynne på skole, det kan være hardt å komme i gang igjen etter mange års opphold. Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff som orker så mange barn. Lykke til på skolen, vet ikke om jeg hadde turd å sette i gang igjen etter så mange år. Bra at du prøver å få deg en utdannelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her. Har studiekompetanse, og allmennfag. Men det kan ikke brukes til så mye da..Så da brukes åra med os til å få gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du tar tak i livet og retter opp i de feilene, eller rettere sagt manglene, du har sørget for. Det står det respekt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, må si dere overrasker meg her!! HAdde regna med et ras av innlegg om white trash, snylter, udugelig, lite oppegående etc :) Ser jo at jeg kunne ha gjort noen andre valg før her i livet, men man tjener jo ingenting på å grave seg ned i det, man må heller ta tak og får ræva i gir og gjøre litt nytte for seg istedet. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ung og på bærtur da jeg fikk de to største, med mindre enn ett års mellomrom..det gikk ikke så bra, en har adhd, og en add+alvorlig empatisvikt. de bor i hvert sitt fosterhjem, med strålende folk, og får oppfølging for sine problemer, og jeg har valgt å ikke kreve dem hjem, siden jeg ser de har det så veldig bra der de er. Så bor to hos pappaene, og storkoser seg der, er her masse da, de to minste er hjemme med meg, og selv om dette ser helt begredelig ut når jeg leser det på papir, og ser hvordan det må se ut for andre, er dette faktisk prdninger som fungere veldig bra, da det samarbeidet vi alle har er kjempebra. Det er fantastisk flotte unger, som scorer høyt på skole og sosialt, så noe riktig må jeg og resten ha gjort. Men flere unger? Ikke tale om, nå dreier det seg om å få opp og frem de jeg har, så her legges det av penger til sterilisering. Er rett nok enslig, men ingen vet hva framtida bringer med seg, kanskje treffer man noen, og gjør man ikke det-vel, jeg akter å gjøre mest mulig ut av livet mitt, og ikke være avhenging av noen andre :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til!

 

Det står respekt av at du prøver å ordne opp i livet ditt og ikke minst at du, slik jeg tolker innlegget ditt, setter barnas behov fremfor egne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...