Gå til innhold

hva dere driver me?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva driver dere me her inne forresten?

jeg er en mann som stadig seg min kjære innpå her å leser,

og klarte ikke å la være å legge merke til en del stygge bemerkninger fra enkelte..

 

er det slik at noen føler seg så mindre verdig, at de må rakke ned på andre??

 

vi er ferdig på barneskolen, og mobbere er bare svake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet du ikke det, mangen her inne som føler seg bedre av å se ned på andre, spesielt de som hvertfall samlet sitter med nær en milion i inntekt, hus på 400 km, kan ikke forstå hvordan vanlige mennesker kan overlevve og i det hele tatt vurdere få barn!! uhell, nei det er fremmed ord.

 

ikke alle som er like ille her inne, men en del vellståendes høy på pæra kjerringer som man overser ;-)

 

håper vi ser deg her inne flere ganger, alltid kjekt med en manns synspunkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er heller de som deg jeg, som hører så jævlig missunnelig ut..

Off skjerp deg, ikke stort bedre du som kommer med sånn tullprat...

At det går ann, det der er noe av det dummeste jeg har hørt.

 

Er ikke så rik selv at det gjør noe, men så smålig i tankegangen er jeg ikke.. Greit det er en del som liker seg på den høye hesten sin, men de velstående som liksom skal være de virkelige bitchene her inne ? PØØH !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for all del ikke kun dem, men har da lest flere innlegg den siste tiden hvor enten de som har penger så det moner eller dem som har fått barn med rette mannen (sluppet unna mine dine våre), direkte henger ut de som ikke har like mye eller tilsvarendes med penger. eller en barnefar som ikke gidder stille opp.

 

har ikke sagt noe om hvilken kategori jeg tilhører, men har blitt direkte sjokert og satt ut av mangen innlegg her inn, fra nettopp denne gruppen!

 

selv har jeg stort sett de pengene jeg trenger til å spise meg mett, underholde barna mine, en fantastisk samboer og pappa for meg og barna våres. missunner overhode ikke overlegne snobber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...