Gå til innhold

Trøye eller body til 2-åringen?


Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥

Anbefalte innlegg

Hva foretrekker du?

 

Jeg er litt todelt, og synes at trøye ser finest ut og at det er digg å slippe alle knappene- men samtidig er det veldig greit med ullbodyer nå på vintern synes jeg, for å unngå glipper mellom den og strømpebuksa.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Body så lenge de bruker bleie. Uansett. Men unntak er litt "penere" gensere, skjorter osv. så klart. Finns få bodyer som er til penbruk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å bruke bodyer så lenge hun bruker bleier. Men du kan jo stappe ullgenseren oppi strømpebuksa evt. kjøpe den litt større så får du det sikkert til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke trøye, men genser fra om med de kan gå.

Når en trekker longsen over sitter den så godt atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body body body. Prøvde oss med trøye i sommer, men da detter jo buksa av. Sånn er det med de slanke, de trenger body for å klistre buksa på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge ungane våre brukte body til dei slutta med bleie, deretter ulltrøye/genser/t-skjorte, alt etter årstid. Synest det er lunt og godt med body, men sjølv om lille berre var drøyt 2 då ho slutta med bleie (midt på vinteren) så blei det for upraktisk. Eg klipte knappane av alle bodyane og brukte dei som genser (hadde akkurat kjøpt mange nye, ho skulle jo ikkje slutte med bleie på lenge enno, tenkte vi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...