Gå til innhold

hva vil det si å ha bakovervendt livmor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom just hjem fra ul.. er i uke 13 å legen sa jeg hadde bakovervendt livmor så det var litt vanskelig å få alle målene han ville ha så mått komme tilbake igjen til mandag ,men da med full blære for da var det lettere å se.. når jeg spurte han om hva det ville si at jeg hadde bakovervendt livmor så svarte han liksom ikke på det.. sa bare at det bare var noen som hadde det men var ikke noe å tenke på"bare glem at jeg sa det" ble litt paff....

men er det noen her som har det å kan si hva det vil si?? har det noe betydning for fødselen eventuelt eller andre ting i svangerskapet?? så ut som om knøtten hadde det litt trengt der inne spørr du meg=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Er helt vanlig med bakovervendt livmor :) Har ikke betydning for noe som helst egentlig. Helt ukomplisert og ufarlig.

Skrevet

Helt vanlig ja :) det eneste jeg har merket av det er at jeg får veldig liten mage..når jeg var høygravid med førstemann som ble født i april spurte folk meg om jeg skulle ha bebis til sommern..da var jeg en uke på overtid ;-) ellers ikke noe problem med hverken svangerskap eller fødsel pga det :)

Skrevet

Har det jeg å, å det spiller ikke noe rolle, er bare noen som har det..

Jeg å har liten mage, men mora mi har det oxo og hadde store mager med sine barn, så tror ikke det er det som er gria heller...

Skrevet

Ser du paa tegninger i en anatomi bok, vil du se at livmora er forma som en aubergine opp-ned, og framoverboeyd. I ditt tilfelle ligger den i motsatt retning og vender bakover. MEN, det spiller absolutt "ingen trille"! Det er absolutt normalt og veldig vanlig, og gjoer over hodet ingen ting for deg. Ingen bekymring!

(jobber paa en klinikk for kunstig befrukting og ser titalls livmorer hver dag.)

Skrevet

takk taakk for svar dere.... =) jeg har jo ikke ide å syntes det er litt rart at når legen sier jeg har bakovervend livmor å jeg spør hva det vil si å han sier bare"ingenting" greit nok at det ikke har noe å si,men syntes han burde forklart seg litt bedere! men tusen takk dere som svarte her.. ble litt "klokere" nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...