Gå til innhold

Får menn mye større penis av en penisring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjærsten sier at han prøvde å ha på penisring når han runket en gang for å se om det faktisk ble mer følsomt og om han holdt ut lengre, men at han ikke ville bruke det sammen med noen andre fordi han ble så ekstremt stor da!

 

Er det normalt at penis blir mye større av penisring, eller er det bare enkelte mannfolk som har den effekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tull at penis blir noe større, penisringen brukes til å presse blodet frem i penishodet for å holde bedre på ereksjonen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er mer blod som "holdes" der så kan det skje at den virker tykkere, men jeg tviler på at det er så ekstremt som han sier. Det er jo bare til å prøve det og sette deg oppå om det ikke er for avskrekkende. Vet om flere som har merket at den har kjentes tykkere ut med penisring, så om du trenger en større så er det jo bare til å prøve :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisringen gjør ningenting for størrelsen, kun for "holdbarheten" på størrelsen... Ingen liker halvdvask pikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg bruker det innimellom og JO, den blir tykkere. Godt mulig at de andre som har svart her ikke har opplevd akkurat den effekten, eller rett og slett ikke har prøvd i det hele tatt, men for mannen min så hjelper den for tykkelsen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...