Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 ...og nå kom kynnerne for fullt! Hoi.. Rart hvor lite vant man blir til at det ikke bare er å gjøre ting når man har lyst lenger. Digre kroppen henger ikke med i svingene hehe Og jeg som hadde så mange planer! Jaja, får bare slenge meg på sofaen en liten stund og kose meg med en klementin eller tre Kjenner det skal bli godt å bli ferdig med alt etterhvert, har vært altfor flink til å utsette både barnerom og montering av diverse til siste liten Hvorfor vente til man er minst mobil og har altfor liten tålmodighet og utholdenhet? God planlegging, hehe... Vel, det var dagens lille fra meg! Håper resten av dere damer har en finfin dag og bedre planleggingsevner enn meg
tamillaen*STOLTMAMMA* Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Hehe, huffda.. Ja det skal ikke være lett! Jeg har vært utålmodig i minst en mnd. så her er absolutt alt klart, fra seng og stellebord til klær og fødebagen..Og jeg er "bare" 33+6 på vei..Hehe=) Du får ha en fin dag du også!=)
magica fra tryll Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Jeg er begynt på min 36.uke, og har masse igjen...Hjelpes meg, hvordan skal det gå? Med jul, og 5 unger fra før og høner som fryser og katter og hund...Jaja,-godt jeg har en suuuper mann og noen flinke store unger til å hjelpe meg! Fin dag fra meg og!
Lizbel76 Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Hei og hå! Dette klarer vi fint...er i uke 33.Har heller ikke skrudd sammen seng og stellebord. Barnerommet er strippet og venter på nytt gulv, tapet, maling og skap+++ Julegavene er ikke påbegynt og ingen liste over hvem og hva er laget ... Får skylde på at jeg er i 100% jobb enda...Og de kynnerne jeg har lest så mye om begynte i denne uken og har blitt litt av en påminning om hva som er i vente.
Makko med to små gutter Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 hehe jeg er i uke 34 og bor ikke engang på "rett sted". Alt vi eier og har er i esker, og alt av barneklær er 50mil unna... julegaver jeg kjøpt to av....
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Hehe vet ikke om jeg skal si det er godt eller fælt å se at det er flere som er som meg Men det øker i alle fall troen min på at dette klarer vi godt før termin! Lykke til videre alle sammen, både med formen og klargjøringen (og ikke minst julestria)!
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Her kjøpte vi alt inn i starten av andre trimester. Så pusset vi opp barnerommet og gangen her vi leier, alt for egen regning. Vi malte og la nytt parkettgulv, skrudde opp møbler, isolerte loftsluka, og bygde like så godt en ny vegg i gangen, for å lukke av for trappa så vi slapp kuldegufset i første etasje. Kjøpte ny dør og greier. Ikke snakk om å vente her i gården nei. Alt skulle være på stell med en gang. Og såååå..... fant vi endelig drømmehuset og kjøpte det. Så nå er mannen i full gang med å pusse det opp så vi kan flytte inn like etter fødselen. Han gjør jo alt sammen da, og jeg skal bare flytte meg selv og babyen helt til sist. Det ble mye ekstra styr og sannelig kunne vi spart oss for både arbeidet og de ekstra utgiftene. Planlegging er en fin ting, men av og til er det like greit å utsette noe. hehe
**synne** Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Nå har jeg fortsatt 8 uker til termin da, men eneste jeg har gjort som forbereding er å kjøpe to pakker bleier og to ammeBH-er... Nå har vi alt av "ting" fra før av da, så det er forsåvidt bare å finne det fram... Men klær må jo vaskes, og det må jo inn på riktig rom... Men vi holder på med å pusse opp, så babyrommet er ikke ledig enda. Storesøster må få sitt rom klart først, og der gjenstår det fortsatt en del. Så når hennes rom er klart kan vi begynne på babyrommet. Er sykemeldt på 6 uken nå, eller begynner på 7 uke i morgen... Så har jo forsåvidt tid nok, men er jo ikke mobil nok til å gjøre allverden.. Men tenkte at jeg kunne begynne å vaske de minste babyklærne snart da.. Og bare ha det i en koffert el noe til det skal i bruk. Og så skal jeg sy litt klær hvis det mangler noen strømpebukser eller bodyer eller noe.. Sikkert noen kjoler og, for hadde veldig lite kjoler til storesøster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå