Gå til innhold

Frekk bestemor....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg fortalte bestemoren min at jeg var gravid med så hun bare rart på meg og sa: "jaja, LYKKE TIL" på en skikkelig frekk og sarkastisk måte. Ble helt satt ut og lei meg. Nå skal jeg snart hjem og annonsere at nr 2 er på vei og vil være forberedt på en lignende reaksjon.

Har dere en smart kommentar jeg kan "slenge tilbake" hvis hun sier noe lignende denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må i alle fall fortelle det, hvis ikke hadde hun blitt veldig lei seg og hun er jo tross alt bestemoren min... Men må nok være litt tøffere ja og be hun forklare seg. Er bare så ekkelt at hun har så lite tiltro til meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil være like frekk kan du si:

 

Ettersom du klarte å oppdra barn regner jeg med at det går bra for meg også.

 

Men selv ville jeg bare oversett frekke kommentarer. Det er ingen vits i å prøve å krangle med gamle damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. minner meg om hvordna min bestemor reagerte. Jeg sa at jeg hadde en gledelig nyhet å komme med: Jeg er gravid! Da sa hun bare: "Jeg syns ikke det var noen god nyhet jeg." Nå elsker hun den lille over alt på jord, og stikker innom for å se han og gi han gaver.. Men jeg har enda ikke glemt hva hun sa den dagen for lenge siden.

 

Dersom hun sier "jaja, lykke til" igjen, kan du bare glise å si tuuuusen takk! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flere i min familie reagerte veldig de og når de fikk vite at jeg ventet barn. men dette var pga min alder, ikke gift og de likte ikke min mann.

 

fortell henne det på en rolig og pen måte. svarer hun like dårlig nå så spør henne rett ut der og da hvorfor hun gjør sånn.. fortell hvordan du føler det når hun gjør slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å svare noe skikkelig frekt tilbak siden hennes barn endte opp som alkoholikere og psykopater(jepp, det er faktisk sant) meeeen, hun er jo så gammel og det kommer ikke noe godt ut av det uansett. Vel, kan jo hende hun reagerer på en annen måte nå som jeg har bevist hva jeg er god for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være hun reagerte som hun gjorde fordi hun selv er bitter over utfallet av oppdragelsesinnsatsen hennes - og ikke fordi hun egentlig har mistro til deg. Det er ikke bare bare når barna mislykkes her i livet og det trenger ikke bety at mor ikke har gjort en bra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...