Gå til innhold

testet positivt utrolig tidlig.. andre? kan det tyde på tvillinger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

var bare i uke 3 da jeg testet positivt. da var fosteret bare 1 uke.

Normalt å teste positivt så tidlig? Kan det tyde på tvillinger? tenker siden hcg nivået må være så og så høyt før man tester positivt. de andre gangene jeg har vert gravid (har mistet noen ganger) har jeg ikke testet positivt før i uke 5. har da testet tidligere og fått negativ test.

jeg vet at hcg nivået er høyere når det er tvillinger. så lurte bare på om noen hadde erfaring på det området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom visst ikke opp, innlegget mitt.. Jeg testet iallefall positivt på dagen 14 dager etter lillebror ble laget, er helt sikker på datoer, for mannen var bortreist både før og etter og hadde bare en eneste kveld hjemme;) Termin stemte, og lillebror er bare lillebror, ikke tvillingbror;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vesla testet jeg positivt på el-test bare 8 dager etter eggløsning, og så terkt positivt på kvelden 4 dger før jeg skulle hatt mensen. Med de tre andre barna fikk jeg knapt synlig positiv test den dagen, eller dagene etter, jeg skulle hatt mensen, så jeg kjenner godt igjen nervøsiteten for tvillinger som du har nå ;-) Var bare en hos meg da, men du har rett i at det er større risiko/sjanse for to når mn tester tydlig positivt veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...