Gå til innhold

Hjelp..valg av kjole..


Lille tripsi

Anbefalte innlegg

Denne er fin, men har bare cerise igjen i min størrelse, er den fargen litt i overkant? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35442&productId=272550&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

 

Denne er også fin, men må ha noe på armene, er en frysepinne, men hva kan jeg ha til denne kjolen? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35442&productId=276216&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

 

Og hva synes dere om kjolene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte ikke brystpartiet på den første kjolen, syns det så rotete og litt "dobbelpuppaktig" ut, hehe:-)

 

Den andre kjolen var tøff! Spørs litt på anledningen, men jeg hadde kanskje gått for en svart bikerjakke, svarte støvletter og belte i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang den første kjolen så tenkte jeg den gav meg større pupper, har nemligt ikke pupper i det hele tatt :)

Hadde tenkt den sorte til julebord og kanskje i jula, så føler tilbebehøret må vere pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt sånn charlston følelse av den siste jeg. Da kan du jo ha fingerfrie lange hansker :-)

 

Ellers var de to kjolene veldig forskjellige i fassong. Er du sånn som kler alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kler det meste trur jeg, liker ikke lange kjoler, er liten og nett. Lange hansker er nok ikke meg og bolero føler eg ikke passer til den sorte kjolen. Så hva kan jeg bruke for å dekke armena tru? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. ja, hansker hadde vært superstilig, men jeg hadde heller ikke gått i det sjøl, er ikke meg heller det...

LItt vanskelig det med å dekke armene når kjolen er sånn, blir liksom så mye å pakke inn i jakken ved armene... hva med et sjal?? Varmer bedre enn man tror, faktisk... selv om det ikke er så tykt, så kan du drapere det rundt halsen eller ha det over skuldrene, eller over overarmene bare, alt ettersom...men krever at man ikke har tre unger å baske med mens man har kjole på da- da har man nok med å organisere sjalet liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...