Gå til innhold

"strever du med å bli gravid? du er ikke alene."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor føles det slik da... ? =( Nå er jeg så lei... Har en skikkelig forferdelig dag i dag.... Idag også.... Hvorfor kommer du ikke lille babyn vår? Vi vil jo så gjerne ha deg her hos oss.... :'(

Har dere hørt sangen til Kellie Coffey - I would die for that ?

"Sometimes it's hard to conceive

With all that I've got

And all I've achieved

What I want most

Before my time is gone

Is to hear the words:

"I love you mom".........

som jeg skulle sagt det selv.... *sukk*

Jeg føler jeg sutrer og tuter skikkelig her nå... Men jeg går snart på veggene tror jeg... Baby'n vår er såååå etterlengtet!! <3

:'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så enig så enig ... Har bare prøvd i 5 mnd men det er alikevel tungt

Skrevet

vennine mine rundt meg begynne bli gravide nå.. Eg klare ikkje glede meg på deres vegne .. Syns eg e skikkelig ekkel men eg klare det bare ikkje

Skrevet

Har følt på det jeg også ja... har ei venninne da, som har pcos(som jeg) og hun har nettopp blitt gravid! Følte glede da ja, når jeg vet hvordan hun har det på en måte... Men såklart skulle jeg ønske det var meg... :(

Skrevet

Ja da får en jo litt håp samtidig så misunnelsen e grønn ..... Ska te gyn i morgen eg ... Håpe ikkje eg får meg en smell der ...

Skrevet

Ja, sant det..

Starten på utredning eller?

Skrevet

"Den som maser mest får sist" som jeg sier til tantebarna ;)

Skjønner det er tungt.. har vært der.. Men jeg kom over det. Planlegg andre ting. Ikke sett livet på vent bare for dere vil ha barn. Det gjorde jeg. Ble jo regelrett deprimert av det. Og skal love dere at det blir en ihvertfall ikke mer fruktbar av.

*gode klemmer*

Finn de ting dere har i livet som dere ikke kan leve uten. Barnet lever dere allerede uten? Ikke sant? Da klarer dere å leve uten litt til. Vern om hjertene deres og spar all denne smerten til alle bekymringene som kommer smygende når testen en dag viser positivt. :)

Skrevet

Sant det drømme stress less.

tror ikkje me får skikkelig utredning siden me bare ha prøvd 5 mnd. Men er en utredning i forhold te spottingen min.. Begynner å spotte 5 dpo som er altfor tidlig.

Noen av dere so, mhar erfaring me å teste etter el . Hadde 4 dager med positive tester denne mnd og er redd for jeg ikkje hadde el da.

Skrevet

Drømme stress-less: Jeg har aldri satt meg ned å "mast" på denne måten før da.... Følte bare for å sette følelsene på spissen! Etter x antall pergo kurer og lap for en mnd siden har det egentlig begynt å gå opp for meg at vi virkelig sliter med barnløshet liksom... Det var ikke noe jeg tenkte på da jeg var 15 og livet var en dans på roser :( Men livet er virkelig IKKE en dans på roser, det skal være sikkert..

Jeg har gått til psykolog for en stund siden, det hjalp der og da! Men det kommer en hverdag, og jeg klarer bare ikke å styre tankene mine til tider.. Jeg MÅ tenke, ellers blir jeg gal!

*trist klem tilbake*

vi har jo et bryllup å se frem til, så vi har jo noe som opptar hverdagen.. men.. Det er alltid et men...

Tusen takk for et godt svar! <3 Varmer hjertet mitt på denne grusomme kalde desember dagen....

Skrevet

metti med et høyt ønske !!: Jeg må bare si med en gang at jeg er ikke helt med på forkortelser, er så fersk her inne!:)

Du kan jo selvsagt nevne det, at dere prøver og synes ikke det er noen sak...

Skrevet

"Du kan jo selvsagt nevne det, at dere prøver og synes ikke det er noen sak..." den ble litt feil så jeg nå.... mente selvfølgelig heelt omvendt! at det faktisk er noen sak... ;)

Skrevet

det jeg mente var at eg begynne å spotte , blø litt allerede fem dager etter eggløsningen. Det gjør det vanskelig å bli gravid. DErfor jeg skal til gynekolog

Skrevet

Har prøvd et par år sjøl, og sleit i halvannet år før p-pille effekten gav seg og jeg fikk eggløsning..

Huff..nei..

Vi må kose oss med jula nå og heller håpe på at kanksje det ligger en liten klump i magen til neste jul...eller en liten klump i fanget ;)

Drømmer om baby hele tiden..men har ikke satt noe tidsfrist på megselv lengre. Planlegger skole muligens og deilige ferier. Elsker jo alenetiden jeg får med mannen min! For øvrig... Ingenting tar oppmerksomheten som litt bryllupsplanlegging! Gifta oss i sommer...ble ikke mye babytanker da akkurat. Hehe.- Når det nærmet seg så gjorde det ikke så mye at det ikke ble barn før ekteskapet, plutselig.. Ble litt koselig at vi giftet oss først, liksom :D De fleste får barn først nå og gifter seg flere år etter.

MEn håper så klart at dere sitter med verdens beste julepresang i år da, aller helst! Jeg klarer å vente litt til jeg :) *krysserfingreneeee*

Skrevet

åå, da skjønner jeg, metti med et høyt ønske !! :)

Skrevet

Jeg skulle ønske vi kunne komme med nyheten i bryllupet jeg! det hadde vært så kos... Håper denne klumpen kommer når som helst!! Er i alle fall hjertelig velkommen <3

Du er så avslappet du... Heldig :) Tusen takk igjen for godt svar.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...