Gå til innhold

Flere som syns dagene blir laaaange når man ikke kan ta med de små ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Far har bilen på jobben og da blir jeg stuck. Gradestokken viser over 10 blå og vi må være inne. Har jeg lov til å kjede meg litt da?

Misforstå meg rett, jeg storkoser meg med jenta mi men det er måte på hvor gøy borte-bø og lille petter edderkopp blir i lengden. Dessuten er hun bare interessert i å stå ved møblene og da må mor sitte ved siden av en ikke så veldig stødig jente.

Hun er 9 mnd snart, noen som har noen forslag på hva vi kan finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fremdeles mareritt fra da jeg var stengt inne i et bittelite hus, dvs at stua var det eneste stedet ungene kunne leke og den alene var bitteliten.

Ute var det -20 så ungene kunne ikke gå ut, jeg var gravid så ble selvfølgelig barnevakt mens de andre dro i bakken. Greit, var jo mine barn.

Men med to som kom tidlig hjem, la seg på sofane og ikke ville bli berørt av ungene var det et skikkelig slit.

Dro ikke dit igjen.

 

Sånn nå føles kanskje din dag bedre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, tekte akkurat det samme her i går, har ikke hatt bil på en uke og er rimelig lei nå.

Men i dag har vi bil og skal snart ut en tur, man bli litt smågal ja!

Sikkert mye man kan finne på, men jeg prioriterer å sove litt selv når ungen sover, pluss at det jo går i sang, lesing, lek osv.

moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om jeg er så uheldig å ikke ha bil en dag føler jeg meg isolert. Hadde taklet dårlig å være hjemmeværende uten bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lappen, så jeg savner ikke bilen - men jeg er enig i at det er litt kjedelig i lengden. Heldigvis har vi hatt besøk av både venner og besteforeldre. Da går tiden litt fortere, syns jeg. Lille koser seg inne med lekene sine, men jeg merker at han sover dårligere på dagtid nå som han sover inne isteden for ute i vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene kan bli lange, ja. Vi er uten bil, men det savner jeg ikke. Jeg passer på å komme meg ut en tur alene enten før eller etter pappaen går på jobb. Går på veggen hvis jeg ikke får frisk luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nesten ingen venninner med barn hjemme så blir liksom ikke mye besøk, men er mye på besøk når pappaen er hjemme da. Og jeg finner på ting med venninnene de kveldene jeg selv gidder :)

Men det er dagene og om jeg er nok for jenta mi? Hun er 9 mnd og trenger vel kanskje litt mer stimuli enn en småsliten mor. Får sinnsykt dårlig samvittighet, men er ikke så mye jeg får gjort når jeg ikke får dratt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...