Gå til innhold

Han har sagt han ville gifte seg med meg lenge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå plutselig sier han at han ikke kunne tenkt seg å gifte seg emd meg i morgen liksom, han vet jeg er klar for å gifte meg men han virker ikke sånn.... I 4mnd har jeg trodd han skulle fri til meg, han sier han er lei seg for det å tok ikke det alvorlig nok...

Jeg er sååå såret, han vet jeg er klar for ågite meg men ikke han ?

Nå vet jeg ikke lenger.. føles det ikke riktig for ham nå, hvorfor skal vi være sammen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Giftesjuke kvinnfolk er turn-off. Ro ned masinga og skru ned forventningene noen hakk.

Hilsen Mann

Skrevet

Vil han fortsatt være sammen med deg da??

Hvis ja... Hva maser du etter? Hvorfor har du sånn hastverk plutselig?

Vi har alle forskjellige oppfatninger av hva et ekteskap er og krever av en. Ikke mas.. Du har han jo fremdeles? Hvorfor må du være gift med han, for å være sammen med han da?

Skrevet

jaja men likevel synes det er dårlig gjort av ham uansett

Skrevet

Hva oppnår en med det utenom å skåne mannen for mas?

Skrevet

Min kjære var veldig vinglete på det der... han ville gifte seg med meg, det visste han, men han var ikke klar for å forlove seg... Han var av den oppfatning at forlovet man seg så skulle man gifte seg året etterpå, og siden han ville vente lenger enn et år med å gifte seg ble det ikke noe frieri. Han hintet til og med kraftig mot frieri et par ganger, og jeg ble kjempeskuffa fordi ingenting skjedde... Vi har nå vært forlovet i 6 mnd og skal gifte oss om 1,5 år. Mannfolk er rare når det gjelder å binde seg...

Skrevet

Sånn er det med min også 19.17. Skulle heller ikke forlove seg før datoen skulle settes innen et år. Men nå har vi har vært forlovet i et par uker bare, og skal gifte oss om to år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...